پروژه دامداری ۱۰۰۰ راس شیری در رشت به بهره‌برداری رسید

همزمان با دومین روز از هفته دولت، با حضور استاندار و برخی از مسئولین گیلان پروژه دامداری یکهزار راس شیری با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر در رشت به بهره‌برداری رسید.

پروژه دامداری ۱۰۰۰ راس شیری در رشت به بهره‌برداری رسید

به گزارش ۸دی، در دومین روز از هفته دولت، پروژه دامداری یکهزار راس شیری با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان امروز در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار گیلان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته میزان شیر مصرفی گیلان بعضاً از استان‌های همجوار تهیه می‌شد اما این شرکت توانست ضمن تهیه میزان نیازمندی گیلانیان، مابقی محصولات خود را به استان های دیگر صادر کند.

وی به ظرفیت و اهمیت بالای دو حوزه کشاورزی و دامداری در گیلان اشاره کرد و افزود: شرکت صنایع شیر ایران یکی از بزرگترین واحدهای تولید شیر با استفاده از  گاوهای گوشتی و شیرده توانسته با بهره‌مندی از نیروهای متخصص به ایجاد اشتغال در استان نیز کمک کند.

اسدالله عباسی از تولید روزانه ۱۰ تن شیر در شرکت صنایع شیر ایران (پگاه گیلان) خبر داد و خاطرنشان کرد: باتوجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در آینده نزدیک تولید روزانه شیر در این شرکت به ۴۰ تن خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه