بهره‌برداری از ۹۰ پروژه در بخش مرکزی تالش+ عکس

در دومین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، ۹۰ پروژه در بخش مرکزی تالش به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۹۰ پروژه در بخش مرکزی تالش+ عکس

به گزارش ۸دی، در دومین روز از هفته دولت (پنجشنبه، ۳ شهریور) با حضور کیا عاشوری فرماندار تالش، حجت الاسلام نورزاد امام جمعه شهرستان، حسن محمد یاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی و مسئولین استانی و شهرستانی، ۹۰ پروژه در بخش مرکزی تالش به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل ۶ پروژه عمرانی شهرداری تالش از جمله اجرای پروژه آسفالت خیابان کشاورز کوچه شاهین، اجرای پروژه جدول‌گذاری بلوار تالشان و خیابان شهید سردار سلیمانی، اجرای پروژه کانیو خیابان قدس، کوچه بن‌بست، اجرای موزائیک خیابان امام (ره) و بلوار تالشان و سطح شهر، اجرای کانال آبرو انتهای فرهنگیان ۲ کوچه بسیج، احداث کافی‌شاپ خیابان امام خمینی(ره)، ۳ پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پروژه روکش آسفالت تالش به روستای قروق(محدوده سید نیکی به روستای راهنمامحله) به طول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر، اجرای پروژه روکش آسفالت تالش- آق‌اولر (محدوده روستای کیشون‌بن به روستای ماشین‌خانه) فاز اول به طول ۲ کیلومتر، احداث دیوار ضامن محور روستایی تالش- آق‌اولر، ۲۴ پروژه برق‌ رسانی امور توزیع برق شهرستان احداث شبکه فشار ضعیف و متوسط و پست هوایی جهت تامین برق روستا بدون برق وزنه‌سر ریک، نصب ترانس جهت تقویت شبکه و برق مشترکین، احداث کابل خود نگهدار جهت تقویت برق شهری و روستایی بخش مرکزی، ۳۴ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی شامل احداث پل، آزادسازی معابر روستایی مطابق با طرح هادی، جدول‌گذاری و بهسازی معابر روستایی مطابق با طرح هادی، جدول‌گذاری و بهسازی معابر روستایی، اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی و …، ۱۷ پروژه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، پروژه ارتباطات سیار و ارتقاء سایت شبکه مخابرات، اقامتگاه بوم‌گردی مریان، برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی روستای کوهکری و ۳ پروژه اشتغال‌زایی برای مددجویان بهزیستی بود.

برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه در مجموع بیش از ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار تالش در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که به صورت همزمان در اقامتگاه بوم‌گردی مریان برگزار شد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمادی از عنصر خدمت بودند و خدمت در صفات و ذات وجودشان بود.

وی با بیان‌اینکه سرباز وطن هستم و از اینکه توفیق حاصل شده در خدمت مردم این دیار باشم، خدا را شاکرم، افزود: برای عمران و آبادانی تالش و برطرف کردن مشکلات این شهرستان تلاش خواهم کرد.

کیا عاشوری تالش را داری ظرفیت‌های بی‌بدیل دانست و تصریح‌کرد: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دعوت می‌کنیم و حمایت‌های لازم نیز انجام می‌شود. تالش دارای محرومیت‌ در بخش‌های مختلف است که برای برطرف کردن مشکلات، نیازمند نگاه مسئولین کشوری و استانی هستیم.

این مسئول با بیان‌اینکه عزم و تلاش دولت در راستای عمران و آبادانی کشور و برطرف کردن مشکلات است، خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم در اولویت دولت است. تمام تلاش ما این است محرومیت‌های تالش برطرف شود، ۲۲۴ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند که ۹۰ پروژه مربوط به بخش مرکزی تالش است، که امروز به بهره‌‎برداری رسیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه