فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت؛

تمدن سازی اسلامی از محور مساجد می‌گذرد/ نقش محوری خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهاد تبیین

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سپاه ناحیه مرکزی این شهرستان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهاد تبیین نقش محوری و اثرگذار دارند. تقویت باورهای دینی، پاسخ گویی به شبهات، ایجاد امید و نشاط اجتماعی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

تمدن سازی اسلامی از محور مساجد می‌گذرد/ نقش محوری خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهاد تبیین

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: تقارن روز خبرنگار با حماسه عاشورای حسینی، رسالت زینب گونه خبرنگاران را سنگین‌تر می‌کند.

وی با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف افزود: خبرنگاران در بخش‌های مختلف منشأ خبر و برکت هستند.

سید اکبر قاسمی با اشاره به اینکه مسجد در نظام اسلامی محور انسان سازی و پیشرفت بوده است، ادامه داد: همه اقدامات و فعالیت‌ها باید حول محور مساجد صورت گیرد زیرا نگاه مسجد محوری در بخش‌های مختلف منجر به گشایش و گره گشایی می‌شود. تمدن سازی اسلامی و خودسازی و انسان سازی از محور مساجد می‌گذرد.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران سنبل آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند، گفت: خبرنگاران باید در خدمت گذاری به مردم و امیدافزایی در جامعه بکوشند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت استقلال فکری را از مؤلفه‌های مهم خبرنگاران دانست و بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید به طیف سیاسی خاصی متصل باشد و بایستی مستقل عمل کنند. خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ شناختی هستند. خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهاد تبیین نقش محوری و اثرگذار دارند.

وی با اشاره به تقویت دشمن شناسی از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: تقویت باورهای دینی، پاسخ گویی به شبهات، ایجاد امید و نشاط اجتماعی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری چندین رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۶۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان رشت توزیع شد.

این مسئول از ساخت ۴۲ واحد مسکن محرومین در رشت خبر داد و بیان کرد: در سال جاری ۵۰ واحد مسکن محرومین در رشت ساخته می‌شود. در ایام عید غدیر خم و عید قربان بیش از ۴۰ هزار پخت غذای گرم در بین رشتوندان توزیع شد.

سرهنگ قاسمی از راه اندازی ۱۱۰ صندوق قرض الحسنه در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: بیش از ۴ هزار شغل در قالب تسهیلات پرداخت شده از این صندوق ایجادشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه