فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان و ملوان بندرانزلی ناتمام ماند

تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در هفته دوم لیگ دسته اول ساحلی کشور در زمین ساحلی غدیر بندرعباس موفق شد با نتیجه پرگل ۸ بر ۲ عبور کند. در فاصله ۶ دقیقه به پایان بازی بازیکنان ملوان بندرانزلی در اعتراض به قضاوت داوران به فرمان بلوک باشی سرمربی خود زمین مسابقه را ترک کردند.

فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان و ملوان بندرانزلی ناتمام ماند

به گزارش ۸دی، حاشیه ها بیشتر از نتایج، در هفته دوم لیگ یک خودنمایی کرد. هفته دوم لیگ یک فوتبال ساحلی کشور در دو گروه با انجام پنج بازی آغاز شد و با چهار بازی به پایان رسید و یک دیدار ناتمام ماند و در نهایت یک استان سهمیه خود را از دست داد.

پاس جوان گناوه ۲ – ملوان بندرگز ۱

در گروه اول پاس جوان گناوه در دومین دیدار خانگی خود موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ملوان بندرگز بگذرد و میثم آشتیانی و شاگردانش برای دومین هفته متوالی صید سه امتیازی داشته و همچنان صدر را در اختیار داشته باشند البته هرچند کادر فنی ملوان بندرگز نسبت به قضاوت داوران این دیدار شدیدا معترض بوده و عدم تجربه داوران را در شکست خود دخیل می دانند. ملوان بندرگز برای بقا و خالی نشدن جای تیم های شمالی در لیگ های کشور باید بفکر چاره اساسی باشد و چیزی را به قضا و قدر نسپارد.

استقلال خوزستان ۱ – چادرملو جوان اردکان، صفر

استقلال خوزستان در بوشهر میزبان چادرملو جوان اردکان بود با برتری یک بر صفر خود، بیشتر از هلهله پیروزی سه امتیازی، صدای مظلومیت خود را به گوش مسئولین ورزش خوزستان و اهواز برساند که مجبور است به دلیل نداشتن ورزشگاه، غریبانه دیدارهای خانگی خود را در استان دیگر میزبانی نماید. محمد سبحان سرمربی چادرملو جوان اردکان با جوانانش بار دیگر نشان داد حریف سرسختی برای رقبا حتی در خانه آنان خواهد بود و با شروع میزبانی در اردکان شکست های اقتصادی را جبران خواهد نمود.

فولاد خوزستان ۸ – ملوان انزلی ۲
❌(دیدار نا تمام)

حاشیه بزرگ گروه اول لیگ یک در دیدار فولاد هرمزگان و ملوان انزلی رخ داد تا این بازی پرگل در حالی که با نتیجه ۸ بر ۲ به سود هرمزگانی ها در جریان بود در اواسط تایم سوم نیمه کاره رها شود و نتیجه این دیدار با رای کمیته انضباطی مشخص شود. در فصل گذشته هم تقابل این دو تیم، به پایان نرسید و ظاهرا این موضوع ادامه دار خواهد بود و باید منتظر تقابل سوم در انزلی باشیم که آیا طلسم به پایان نرسیدن این دیدار شکسته خواهد شد و یا اینکه این دو تیم هت تریک خواهند نمود.

ملاباشی یزد ۲ – شهرداری بندرعباس ۳

در گروه دوم تیم شهرداری بندرعباس در حضور جهانداری مدیرعامل و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در روزی که با تمام توان خود بازی نکرد موفق شد ۳ بر ۲ یک پیروزی اقتصادی با حداقل اختلاف را به دست آورد و همچنان صدرنشین گروه دوم باقی بماند. جوانان ملاباشی هم چیزی نمانده بود که شگفتی گروه دوم را در اولین دیدار خود رقم بزنند و این پیام را مخابره نمایند که دست کم گرفتن هر حریفی چه تاوان سنگینی دارد ولی تجربه منصور مدارایی و دبل گلزنی وی مانع از ارسال خبر جوانان ملاباشی شد.

شهرداری دشتی ۵ – پارت سمنان ۲

شهرداری دشتی که نیروهای خود را از سایر تیم ها فراخوان نمود در خانه موفق شد جوانان پارت سمنان تازه لیگی یکی را با شکست ۵ بر ۲ بدرقه نماید و با کسب سه امتیاز به جدول بازیها برگردد و به روزهای آینده امیدوار باشد و منتظر لغزش شهرداری بندرعباس باشد. مرتضی دهرویه و جوانانش سفر ۳۰ ساعته ایی را با مینی بوس تا دشتی هرمزگان داشتند تا فقط به فکر حفظ سهمیه خود در لیگ یک باشند و ۳۰ ساعت سفر برگشت را هم پیش رو دارند تا به برخی تیمها نشان دهند خواستن توانستن است.

موج سواران نوشهر – شهرداری چلیچه
❌(برگزار نشد)

موج سوران نوشهر، مازندران را به عزا نشاند، تا سایر استانهایی که در گروه دوم لیگ یک حضور دارند خوشحال شوند. عدم حضور در دومین دیدار پیاپی، سند سقوط از لیگ یک را امضا نمود و خیال پنج تیم دیگر این گروه را راحت نمود که دیگر سقوطی در کار نیست و تیم هایی که مدعی صعود نیستند میتوانند با جوانان خود در لیگ تجربه اندوزی نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه