فصل تاریخی فوتبال گیلان با صعود ۴ تیم/ مدیرکل ورزش و جوانان استان صعود داماش را تبریک گفت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بابت صعود مقتدرانه داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور از دست اندرکاران این باشگاه و فوتبال استان تقدیر و تشکر کرد.

فصل تاریخی فوتبال گیلان با صعود ۴ تیم/ مدیرکل ورزش و جوانان استان صعود داماش را تبریک گفت

به گزارش ۸دی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پیامی با اشاره به حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان گیلان در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در گلزار شهدای رشت و تسلیت این ایام اظهار کرد: تیم های و قهرمانان ورزشی گیلان نشان داده‌اند چه در ابعاد دینی و فرهنگی و چه در میدان ورزش و قهرمانی با توکل و توسل برائمه اطهار و تلاش، تمرین و پشتکار می‌توانند کارهای بزرگ و بی نظیری را به ثبت برسانند.

وی صعود تیم فوتبال داماش گیلان که چهارمین تیم صعود کرده در یک فصل فوتبال در استان است را به هواداران پرشور، بازیکنان، کادرفنی، مدیرعامل و مالک باشگاه تبریک گفت و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها قدردانی کرد.

جهانبخش آرمان بیان کرد: صعود ۴ تیم در یک فصل فوتبالی و بدون سقوط تیمی، یک رکورد بی نظیر در بین تیم های استانهای کشور محسوب می شود که با حمایت های مسئولین استان، مردم و هواداران و برنامه ریزی و تلاش مجموعه باشگاهها‌، مدیریت فوتبال و ورزش شهرستانهای گیلان به دست آمده است و جای تقدیر وتشکر دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان ساعتی پیش در دیدار برگشت فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۲ بر یک تیم بنیامین ورزشی تهران را برد و در مجموع ۴ بر یک پیروز شد و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد. بعد از صعود تیم ملوان به لیگ برتر، چوکا به لیگ دسته اول و پانیک تالش به لیگ دسته دوم، داماش چهارمین تیم گیلان در این فصل استثنایی است که به لیگ دسته دوم صعود کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه