دستگیری عامل بی‌نظمی مسابقات کشتی بندر کیاشهر

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری عامل بی‌نظمی در سالن کشتی شهر کیاشهر گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برخورد قاطعانه و مقابله با اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند رعب و وحشت ایجاد کنند و آرامش فردی و اجتماعی را بر هم بزند، از اولویت‌های مهم ماموریتی فراجا است.

دستگیری عامل بی‌نظمی مسابقات کشتی بندر کیاشهر

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام و اظهار کرد: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: به دنبال ایجاد ناامنی و عرض اندام احدی از شهروندان در سالن ورزشی شهرکیاشهر در خلال برگزاری مسابقات کشتی، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران انتظامی شهرستان پس از شناسایی فردی که با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و متشنج نمودن جو مسابقه کرده بود با هماهنگی قضایی در یک عملیات پلیسی وی را در شهر آستانه اشرفیه دستگیر کردند.

سرهنگ “حسین حسن‌پور “بیان کرد: متهم ۳۴ ساله که خود از عوامل برگزاری مسابقات بوده با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه اقدام مقتدرانه پلیس در دستگیری این فرد رضایت مردم و جامعه ورزشی استان را به دنبال داشته خاطرنشان کرد: مطمئنا حضور پلیس در جامعه مایه آرامش مردم است و از طرفی زمینه را برای حضور قانون شکنان ناامن می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه