آیت الله فلاحتی:

بودجه های استانی براساس اولویت های گیلان هزینه شود/ لزوم رسیدگی به مشکلات حوزه آرد و نان 

 امام جمعه رشت، از مسئولان استانی خواست بودجه های میلیاردی را درست و دقیق و به جا هزینه کنند و گفت: استاندار و فرمانداران در استفاده از بودجه باید اولویت های استانی و شهرستانی را مشخص کنند.

بودجه های استانی براساس اولویت های گیلان هزینه شود/ لزوم رسیدگی به مشکلات حوزه آرد و نان 

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، عزت و اقتدار و امنیت و آسایش کشور را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هسته ای و مدافع حرم و امنیت و مدافع سلامت در راه اسلام و انقلاب فداکاری کردند و لذا مدیون آنان هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا همچنان علیه ایران تحریم های جدیدی را اعمال می کند، گفت: با وجود چنین اقدامات خصمانه ای نباید انتظار داشته باشند که جمهوری اسلامی ایران به آنان اعتماد کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اظهارات غیر منطقی رئیس اتحادیه اروپا و رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود ایران را در مسئله هسته ای قانون گریز نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان از مسئولان و به ویژه مذاکره کنندگان ایران خواست منویات رهبر انقلاب درباره برجام را سرلوحه خویش قرار دهند و تصریح کرد: تامین منافع ملی از طریق رفع تحریم ها و بازگشت پول های بلوکه شده در دستور کار برجام قرار گیرد. همچنین آمریکا باید ضمانت دهد و راستی آزمایی شود.

وی شعار «مرگ بر آمریکا» را علیه شرارت های دولت آمریکا دانست و متذکر شد: آمریکا باید دست از جنایت در منطقه بردارد.

آیت الله فلاحتی همچنین به پایان سال زراعی و آغاز برداشت برنج در گیلان اشاره کرد و ادامه داد: علیرغم کمبود آب، شاهد افزایش تولید برنج هستیم که نتیجه عنایت خداوند و تدبیر مسئولان و همکاری کشاورزان است.

وی مشکلات حوزه آرد و نان را یکی از اولویت های کاری مسئولان ارشد استان دانست و اضافه کرد: بخشی از مشکلات این حوزه به واسطه جنگ روانی ایجاد شده است.

امام جمعه رشت تاکید کرد: اگرچه ایران با تورم و گرانی مواجه است، اما مردم زندگی آبرومندانه دارند و سیاهنمایی ها کار دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، همه کشورها را دارای مشکلاتی دانست و به تحولات منطقه ای و جهانی اشاره کرد و افزود: در ماجرای اوکراین شاهد تحریم روسیه توسط غرب بودیم و لذا با تحریم انرژی روسیه کشورهای اروپایی روزهای سردی را پیش رو دارند و نسبت به این موضوع نگران هستند.

وی از مسئولان استانی خواست بودجه های میلیاردی را درست و دقیق و به جا هزینه کنند و گفت: استاندار و فرمانداران در استفاده از بودجه باید اولویت های استانی و شهرستانی را مشخص کنند و قطعا محیط زیست و آب و سد و آب بندان و راه و برق و تعطیلی کارخانجات و اشتغال جوان و… در اولویت هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه