مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:

با مسبین اتفاقات ناخوشایند دیدار داماش و دارایی برخورد خواهد شد

“جهانبخش آرمان” مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه با مسبین اتفاقات ناخوشایند دیدار داماش و دارایی برخورد می شود، گفت: علیرغم تمهیداتی که باشگاه داماش برای بزرگداشت ایام محرم پیش از بازی دیده بود و با توجه به حضور گسترده علاقه‌مندان به فوتبال در این بازی حساس و البته برد مهم تیم داماش، در پایان بازی شاهد وقوع اتفاقاتی بودیم که به هیچ وجه با ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان سنخیت نداشت.

با مسبین اتفاقات ناخوشایند دیدار داماش و دارایی برخورد خواهد شد

به گزارش هشت دی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حواشی بازی داماش و دارایی تهران، اظهار کرد: دار و ندار و هستی همه ما از عاشورا و امام حسین (علیه السلام) است و در طول سالیان گذشته تاکنون ورزشکاران، باشگاه‌های ورزشی و تماشاگران در صف اول عشق و محبت به اهل بیت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اتفاقات ناگوار پس از پایان بازی تیم‌های داماش و دارایی در پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: علیرغم تمهیداتی که باشگاه داماش برای بزرگداشت ایام محرم پیش از بازی دیده بود و با توجه به حضور گسترده علاقه‌مندان به فوتبال در این بازی حساس و البته برد مهم تیم داماش، در پایان بازی شاهد وقوع اتفاقاتی بودیم که به هیچ وجه با ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان سنخیت نداشت و این رفتارها به هیچ وجه جای دفاع ندارد.

آرمان در ادامه با اشاره به حفظ شئونات مذهبی توسط اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: در بین نزدیک به ده هزار هوادار حاضر در ورزشگاه سردار جنگل شاهد بودیم که بسیاری از این افراد با سربند و پرچم مزین به نام اهل بیت و لباس عزا روی سکوها حضور داشتند و اتفاقات ناگوار پس از پایان بازی توسط جمع محدودی از تماشگران رخ داد.

جهانبخش آرمان در ادامه افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت بازی و حضور پرشور تماشاچیان، مدیریت باشگاه داماش و هیئت فوتبال باید برنامه‌ریزی بهتر و جدی‌تری انجام می دادند تا شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی با اشاره به محتوای نامناسبی که توسط برخی از صفحات هواداری منتسب به باشگاه داماش در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: این مطالب نه تنها مناسب نبوده که خود بر آتش این اتفاقات و حواشی پس از آن دمیده و قطعاً باید با مدیران و گردانندگان این صفحات برخورد شود.

‏آرمان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح ورزش قهرمانی استان نباشیم گفت: با مسببین و عاملین وقوع این اتفاق ناخوشایند به طور جدی برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان افزود: هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها باید مراقب باشند تا پس از این شاهد وقوع چنین موضوعاتی در مسابقات نبوده و با مدیریت خوب و برنامه‌ریزی جدی و اقدامات مناسب فرهنگی از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه