پلمب ۴۳ واحد صنفی متخلف در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: ۴۳ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه و بی‌توجهی به ضوابط انتظامی در این شهرستان پلمب شد.

پلمب ۴۳ واحد صنفی متخلف در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف به ویژه رستوران‌ها، نانوایی‌ها و کافه‌های سنتی، طرح کنترل و بازدید از این واحد‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از ابتدای سال جاری از ۳۰۳ واحد صنفی مختلف بازدید کردند، گفت: در این بازدیدها صنفی تذکر به ۱۴۶ واحد صنفی، از ۶۱ واحد تعهد اخذ، برای ۵۳ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۴۳ واحد متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه و بی‌توجهی به ضوابط انتظامی نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای تامین امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه