امکان تولید ثروت از‌ عوامل تهدید محیط زیست در گیلان

فرماندار رشت در بازدید از یک شرکت دانش بنیان با اشاره به جلوگیری از ورود حجم انبوهی از زباله به محیط زیست و تولید ثروت از آن گفت: مجموعه فرمانداری رشت آمادگی دارد تا با حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان برای به فعلیت درآوردن شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) اقدام کند.

امکان تولید ثروت از‌ عوامل تهدید محیط زیست در گیلان

به گزارش ۸دی، فرماندار رشت با همراهی معاونین خود در جریان بازدید از یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه پسماند در شهر لولمان، با اشاره به لزوم تغییر نگرش به مقوله زباله، اظهار کرد: تصور زباله به عنوان فرصت به جای تهدید و همچنین تلاش بر تفکیک از مبدا زباله می‌تواند به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه های دانش بنیان می تواند در عرصه های مختلف با روش های علمی نوین موفقیت های لازم را کسب کنند، افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان رشت آمادگی دارد تا با حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان برای به فعلیت درآوردن شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) اقدام کند.

حمیدرضا امام پناهی با بیان این مطلب که با تشکیل هسته های تحقیقاتی در شرکت های دانش بنیان می توان ضمن جلوگیری از ورود حجم انبوهی از زباله به محیط زیست و تولید ثروت از آن، به طبیعت فرصت ترمیم و زندگی دوباره داد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تقویت توان رقابتی شرکت های دانش بنیان و حمایت از تامین بازار محصولات و خدمات این شرکت ها، از ضروریات رونق و گسترش فعالیت مجموعه شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه