جعفری: مطالبه‌گری زرد آفت گیلان است/ پیشرفت ۱۰۰درصدی استان در مسئله لایروبی، ساماندهی انهار و کانال‌های آبرسانی

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان مطالبه‌گری زرد را یک آفت در استان دانست و گفت: در این نوع مطالبه‌گری افراد با سر و صدای زیاد در خصوص مشکلات به دنبال جذب مخاطب در فضای مجازی بوده و هیچ راهکاری را ارائه نمی‌دهند.

جعفری: مطالبه‌گری زرد آفت گیلان است/ پیشرفت ۱۰۰درصدی استان در مسئله لایروبی، ساماندهی انهار و کانال‌های آبرسانی

به گزارش ۸دی، محمد صادق جعفری امروز در نشست با برخی از جوانان و گروه‌های مطالبه‌گری در استان و در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان با بیان اینکه مطالبه درست از مسئولان در راستای حل مشکلات یک اصل بسیار مهم در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: اکثر جوانان انقلابی استان گیلان با ادبیات مطالبه‌گری آشنا هستند زیرا در چند سال گذشته به واسطه مطالبه درست و صحیح بسیاری از مشکلات در گیلان برطرف شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مطالبه درست و صحیح در راستای حل مشکلات در استان گیلان گفت: مطالبه بدون ارائه راه‌حل هیچ‌مشکلی را در استان برطرف نمی‌کند لذا مطالبه‌ای درست و تاثیرگذار است که راه‌حل کارشناسی برای حل مشکل را تجویز و در اختیار مسئولان مربوطه قرار دهد.

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان مطالبه‌گری زرد را یک آفت در استان گیلان دانست و افزود: در این نوع مطالبه‌گری افراد با سر و صدای زیاد در خصوص مشکلات به دنبال جذب مخاطب در فضای مجازی بوده و هیچ راهکاری را ارائه نمی‌دهند.

جعفری با گله‌مندی از بروز برخی انتقادات در خصوص بحران آب در استان تصریح کرد: در سال زراعی جدید در گیلان یک میلیارد متر مکعب کمبود آب زراعی به نسبت سال گذشته وجود داشته است و این‌ یعنی خشکسالی ولی استاندار گیلان برای حل این مشکل جلسه‌ای در سد سفیدرود با عنوان بحران آب برگزار و تمامی دستگاه‌های اجرایی را مکلف به حل این بحران و با استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات مسئولان در حل بحران آب کشاورزی در استان گیلان گفت: علیرغم افزایش چندین برابری قیمت‌های وسایل کشاورزی در کشور، استان گیلان در مسئله لایروبی، ساماندهی انهار و کانال‌های آبرسانی پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته است ولی مطالبه‌گران زرد به جای برجسته‌سازی این اقدامات فقط اندک مشکلات را مشاهده می‌کنند.

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان از تشکیل شورای مشورتی جوانان در تمامی شهرستان‌های گیلان خبر داد و افزود: با دستور استاندار گیلان شورای مشورتی جوانان متشکل از جوانان دغدغه‌مند و اندیشه‌ورز در تمامی شهرستان‌های استان گیلان تشکیل خواهد شد تا به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مشورت دهند.

جعفری با بیان اینکه برای حل مشکلات در استان گیلان باید به صورت شبانه‌روزی فعالیت کرد، گفت: سطح پیگیری امور در استان گیلان توسط عالیترین مقام اجرایی یعنی شخص استاتدار گیلان به طور شبانه‌روزی است و مردم بدانند مسئولان از هیج تلاشی برای رفع دغدغه آنان دریغ نخواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه