بازگشت کودک گمشده گیلانی به آغوش خانواده

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی، کودک گمشده در روستای اردجان این شهرستان به آغوش خانواده خود بازگشت.

بازگشت کودک گمشده گیلانی به آغوش خانواده

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: طی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر گم شدن یک کودک در روستای اردجان از توابع شهرستان رضوانشهر، بررسی موضوع سریعا در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به نگرانی شدید اعضای خانواده و اهمیت موضوع، چند تیم ویژه از ماموران انتظامی این شهرستان تلاش خود را جهت پیدا کردن کودک گمشده آغاز کردند.

سرهنگ “سید خلیل صفوی ” با اشاره به اعلام خبر مفقودی این کودک پس از اقامه نماز در مسجدی واقع در روستای اردجان توسط پدرش، تصریح کرد: اقدامات لازم برای یافتن این کودک با تلاش بی وقفه و پیگیری‌های صورت گرفته از جانب پلیس به خوبی انجام گرفت و کودک ۴ ساله به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن اشاره به تقدیر و تشکر خانواده این کودک از ماموران انتظامی، به والدین توصیه کرد هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آنها غفلت نکنند و به فرزندانشان آموزش دهند در چنین مواقعی حتما از پلیس کمک بخواهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه