“مردانی” به سپیدرود پیوست

“آرمان مردانی” مهاجم جوان و زیر ۲۱ سال سپیدرود که سابقه دعوت به تیم ملی المپیک ایران را دارد، قرارداد خود را برای سه فصل با سپیدرود تمدید کرد.

“مردانی” به سپیدرود پیوست

به گزارش ۸دی، “آرمان مردانی” مهاجم جوان و زیر ۲۱ سال سپیدرود که سابقه دعوت به تیم ملی المپیک ایران را دارد، قرارداد خود را برای سه فصل با سپیدرود تمدید کرد.

وی در تیم های جوانان و امید سپیدرود هم عضویت داشت با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود علی رغم چندین پیشنهاد از باشگاه های لیگ یکی و لیگ برتری قرارداد خود را با شاد مدیرعامل باشگاه برای سه فصل آینده تمدید کرد تا وفاداری خود را به ارتش سرخ گیلان ثابت کند.

مردانی که امسال از سوی مهدی مهدوی کیا به تیم ملی المپیک دعوت شده بود، فصل گذشته با وجود اینکه به دلیل مصدومیت تعداد زیادی از بازی های سپیدرود را از دست داده بود ۳ گل برای سپیدرود به ثمر رساند و مقام آقای گلی لیگ برتر جوانان گیلان را در کارنامه دارد و در سه سال گذشته نیز در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم در تیم بزرگسالان حضور داشته است.

سپیدرود تاکنون با معین تقوی، مهیار نوری، رضا عاشوری، آرمان مردانی، سبحان سحرخیز، رضا ناصری، سهیل ربیع زاده، ایمان حسن پور، علی بیجاری، ماهان سروی، امیرحسین صالحی و سید حسین حق شناس تمدید قرارداد کرده است و با صایر محمدی، محمد احسان ضیایی و امیرحسین ناییج به عنوان بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه