تجلیل از ۱۳۰ زوج موفق و نخبه در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به مراسم تجلیل از ۱۳۰ نفر از زوج‌های موفق و نخبه در شهرهای ماسال، انزلی و آستارا، از عدم همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان گلایه کرد.

تجلیل از ۱۳۰ زوج موفق و نخبه در گیلان

به گزارش ۸دی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آستانه ازدواج مبارک امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته ازدواج که از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه است، اظهار کرد: در این هفته با کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی براساس برنامه های ابلاغی عناوین مختلفی را برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تجلیل از ۱۳۰ نفراز زوج های موفق و نخبه در شهرهای ماسال، انزلی و آستارا و تجلیل از بیش از ۳۰ نفراز فعالان حوزه ازدواج از مهمترین برنامه های این هفته است.

جهانبخش آرمان با اشاره به اینکه این اداره کل به عنوان دبیرخانه وظیفه مشاوره رایگان پیش از ازدواج را برعهده دارد، گفت: انتظار داشتیم دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان تا قبل از شروع هفته ازدواج برنامه زمانبندی خود را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کنند.

این مسئول با اشاره برگزاری ستاد ساماندهی جوانان با حضور معاون جوانان وزارت و عباسی استاندار گیلان بیان کرد: شناسایی خیرین، برگزاری مراسم های ازدواج آسان، تجلیل از زوج های موفق و خادمان امر ازدواج، اعطای تسهیل در اعطای وام های ازدواج و فرزندآوری از مهمترین وظایف دیگر دستگاه های عضو در هفته ازدواج است.

آرمان از خیرین امر ازدواج خواست برای کمک به تشکیل زندگی جوانان و خرید جهیزیه عنایت ویژه تری داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه