مشارکت بیش از ۳۴ میلیاردی خیرین گیلانی در طرح اطعام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: در جهت تحقق منویات رهبر عالیقدر انقلاب و در چهارچوب راهبرد بخشش ایرانیان و به منظور هدایت کمک های مؤمنانه ، طرح اطعام و احسان مهدوی طی ماه مبارک رمضان در استان گیلان اجرا گردید.

مشارکت بیش از ۳۴ میلیاردی خیرین گیلانی در طرح اطعام

به گزارش ۸دی،عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان این خبر، گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی، ۴۹۰ هزار پُرس غذای گرم و ۲۲۵ هزار بسته افطاری ساده، در ۲۰۸ پایگاه اجرای این طرح، طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع گردیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، اضافه کرد: بیش از ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق جذب مشارکت­های مردمی صرف توزیع غذای گرم و افطاری ساده گردید.

وی، در ادامه به اجرای طرح احسان مهدوی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا شد که بیش از ۲۶ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۸۲ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع گردید.

اهرابی، در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح اطعام و احسان مهدوی از ظرفیت های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره گرفته شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه