برگزاری ۶۵ عنوان کارگاه تابستانی در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام کارگاه های حضوری، گفت: ۶۵ عنوان کارگاه عمومی و تخصصی در گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال تابستان امسال در گیلان برگزار می شود.

برگزاری ۶۵ عنوان کارگاه تابستانی در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان

به گزارش ۸دی،سیدجلیل میر عظیمی صبح شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به آغاز ثبت نام از کارگاه‌های حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، اظهار کرد: با توجه به کنترل ویروس کرونا این کارگاه‌های حضوری در قالب‌های گسترده‌تری برگزار می‌شود.

وی با دعوت از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها، اضافه کرد: ۶۵ عنوان کارگاه عمومی و تخصصی در گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان هنر قصه‌گویی و اجرا، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی از جمله کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان برشمرد و گفت: هر کدام از این سرفصل‌ها خود نیز به زیرشاخه‌هایی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های ادبی در قالب شعر، داستان، خوانش متون ادبی و همچنین علمی در قالب نجوم، رباتیک، زیست‌شناسی، افزود: عمق‌بخشی به دانش و آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

میر عظیمی از برپایی کارگاه‌های عمومی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان نیز خبر داد و گفت: کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع و آشنایی با قرآن و احادیث از جمله کارگاه‌های سازنده‌ای است که به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌ها و برنامه‌های به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سراسر استان مراجعه‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه