اعزام ۲ هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر امام(ره)

معاون هماهنگ سپاه قدس گیلان از اعزام دو هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای اعزام و برگشت این کاروان‌ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اعزام ۲ هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر امام(ره)

به گزارش ۸دی، معاون هماهنگ سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام کاروان زوار مرقد امام راحل( ره) چندین سال در استان گیلان انجام می‌شود، اظهار کرد: استان گیلان یکی‌ از ولایتمدار ترین استان‌های کشور بوده و هرساله تعدادی زیادی از مردم این استان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد ایشان مشرف می‌شوند.

وی با تاکید بر انجام برنامه‌ریزی لازم در خصوص رفت و برگشت زائرین حرم مطهر امام راحل (ره) افزود: برنامه‌ ریزی‌های لازم برای اعزام و برگشت این کاروان‌ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرهنگ احمدرضا منشوری با اشاره به هدف اعزام زائرین به مرقد امام راحل (ره) بیان کرد: هدف اصلی از این اردوی معنوی را گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان احیاگر ارزش‌های والای اسلامی در جامعه و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

این مسئول از اعزام دو هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ثبت نام اعزام زائر به مرقد امام راحل (ره) از هفته اول خرداد در گیلان و با همکاری بسیج مساجد، محلات و سایر اقشار بسیج آغاز و تا سه روز قبل از اعزام ادامه داشته است. همچون سال های گذشته استقبال خوبی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام صورت گرفته و ظرفیت‌های اغلب کاروان‌های اعزامی سپاه به این مراسم تکمیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه