ایستگاه های تبیین طرح جامع عفاف و حجاب در نماز جمعه های این هفته سراسر استان گیلان برپا شد

در راستای تشریح و پاسخگویی به ابهامات احتمالی طرح جامع عفاف و حجاب برای عموم مردم، ایستگاه های تبیین این طرح در نماز جمعه های سراسر استان گیلان برپا شد.

ایستگاه های تبیین طرح جامع عفاف و حجاب در نماز جمعه های این هفته سراسر استان گیلان برپا شد

به گزارش ۸دی،ایستگاه های تبیین طرح جامع عفاف و حجاب در نماز جمعه های این هفته سراسر استان گیلان برپا شد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به آماده سازی زمینه های اجرای طرح جامع عفاف و حجاب توسط ستاد امر به معروف گفت:در راستای ترویج، تبیین و پاسخگویی به ابهامات احتمالی این طرح برای عموم مردم، ایستگاه های تبیین طرح جامع عفاف و حجاب در نماز جمعه های این هفته سراسر استان گیلان برپا شد.

وی همراهی مردم، متدینین و دغدغه مندان را لازمه اجرای این دانست و بیان کرد: در همین راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین به دنبال تبیین طرح جامع عفاف و حجاب برای آحاد مختلف جامعه است تا این طرح تبدیل به مطالبه عمومی شود.

دبیر ستاد امر به معروف گیلان با اشاره به شروع اجرای طرح نظارت بر وضعیت حجاب و عفاف در دستگاه های دولتی و حاکمیتی اظهار کرد: برای موفقیت طرح عفاف و حجاب باید اعتماد و باور عمومی جلب شود و این جلب اعتماد محقق نمی‌شود مگر اینکه اصلاح از مسئولین نسبت به خود و زیرمجموعه خود شروع شود، بنابراین شروع این طرح از نهادهای دولتی و حاکمیتی و سایر نهادهایی است که بیشترین مسئولیت را در مواجهه با حوزه عفاف و حجاب دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه