مرضیه نظرلو: از سبک نویسندگی شهید اسحاقی در کتاب “دیده بان تاریخ” بهره بردم

نویسنده کتاب “دیده بان تاریخ” با بیان اینکه این کتاب به بعد مستندنگاری در حوزه دفاع مقدس می پردازد اما وجه معنوی آن غالب است، گفت: از سبک نویسندگی “شهید اسحاقی” در نگارش کتاب بهره بردم.

مرضیه نظرلو: از سبک نویسندگی شهید اسحاقی در کتاب “دیده بان تاریخ” بهره بردم

به گزارش خبرنگار هشت دی، “مرضیه نظرلو” نویسنده کتاب “دیده بان تاریخ” پیش از ظهر امروز در نشست ملی روایت مادری در سالن اجتماعات مصلی رشت با اشاره به کتاب زندگینامه شهید سید محمد اسحاقی، اظهار کرد: این کتاب به بعد مستندنگاری در حوزه دفاع مقدس می پردازد اما وجه معنوی آن غالب است.

وی با اشاره به ۱۶ سال فعالیت خویش در حوزه ادبیات پایداری، تصریح کرد: برای توفیق نوشتن باید پیوندهایی بین انسان و سوژه برقرار شود، بنده هم وجه اشتراک هایی با این شهید بزرگوار پیدا کردم که با کتاب هایی که تاکنون نوشته ام برایم فرق می کند.

نظرلو ادامه داد: شهید اسحاقی در دفتر مطالعات سپاه کار می کردند و خودشان راوی بودند وقتی دست نوشته های ایشان را خواندم از نوع نگارش شان در کتاب استفاده کردم.

وی با دعوت از همگان برای مطالعه این کتاب “دیده بان تاریخ” با بیان اینکه تلاش نویسندگان کتاب بعد از جمع آوری و پژوهش با شهرت و دیده شدن جبران نمی شود بلکه فقط با خوانده شدن کتاب می توان این تلاش را ارج نهاد، گفت: انتظار این نیست که این کتاب بین همشهری های شهید بیشتر خوانده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه