نماینده فومن و شفت: ممکن است نامزد انتخابات آینده مجلس نشوم

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است در انتخابات آینده مجلس حضور نیابم.

نماینده فومن و شفت: ممکن است نامزد انتخابات آینده مجلس نشوم

به گزارش هشت دی نیوز، ناصر عاشوری صبح امروز در جمع دهیاری‌های این شهرستان نظم و برنامه در زندگی فردی و اجتماعی را مهم دانست و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و درست میزان راندمان کاری افزایش می‌یابد و درگیری‌ها کاهش می‌یابد.

وی درباره حضورش در انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: وظیفه ما است تا زمانی که وظیفه‌ای از طرف مردم به ما محول شده آن را به بهترین نحو انجام دهیم و رضایت خدا را در نظر بگیریم اما ممکن است در انتخابات آینده حضور نیابم.

نماینده مردم فومن و شفت وضعیت محیط زیست را نگران کننده خواند و گفت: زندگی ماشینی همه را نگران محیط زیست کرده و حفظ محیط زیست یکی از مهم‌ترین مقوله‌های زندگی در دنیا است.

وی با اشاره به آلودگی هوای خوزستان و تهران خاطرنشان کرد: این دو استان به لحاظ تنفسی مشکل دارند و این مشکل باید برطرف شود و اگر مردم با چشم این ذرات معلق در هوا را ببینند به آلودگی هوا بیشتر پی می‌برند.

عاشوری گیلان و مازندران را شش تنفسی کشور خواند و یادآور شد: مردم این دو استان باید در حفظ و نگهداری محیط زیست و منابع طبیعی آن کوشا باشند.
وی  با تصریح بر اینکه برای زباله و پسماند و کنترل آنها ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته‌ایم، یادآور شد: اعتبار خوبی در حوزه سلامت در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و پس از تحقق بودجه وزارت کشور دست آنها نیز در خدمت بازتر می‌شود./فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسن
درود بر حاج ناصر از این بازی رسانه ای هوشمندانه... خیلی زرنگی و سیاستمداری.... خوب میدونی چطوری باید جو سازی و شایعه پراکنی کنی ماکه خوب میدونم ، شما انصراف بده نیستی...
عاشوری
تو که انصراف بده نیستی فقط میخوای ببینی عکس العمل مردم چطوره؟ بعدش میدونی این دوره بیای رأی نمیاری. اون دوره هم میدونی که چطور رأی آوردی؟؟هههههههههههه
در حاشیه