۱۵۰ برنامه با محور عقیدتی سیاسی در گیلان اجرا می شود

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ۱۵۰ برنامه عقیدتی و سیاسی در گیلان تدوین شده است که در این هفته به همت بسیجیان و سپاهیان برگزار می‌شود.

۱۵۰ برنامه با محور عقیدتی سیاسی در گیلان اجرا می شود

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: معلمی شغل ارزشمندی است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید مطهری دارای شاخص های رفتاری بسیاری ارزشمندی است به‌گونه‌ای که معمار کبیر انقلاب شهید مطهری را حاصل عمر خویش تعبیر کردند افزود: شهید مطهری نامش همراه انقلاب جاویدان ماند.

وی به ویژگی‌های شاخص شهید مطهری پرداخت و بیان کرد: اخلاص در عمل، کمک به نیازمندان و انقلابی بودن از شاخص‌های بارز این شهید بزرگوار بود که نسل جوان را به خوبی می‌شناخت و به شبهات آنان را بر اساس قرآن و عترت و ائمه معصومین (ع) پاسخ می‌داد.‌

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه شهید مطهری فیلسوف و در عین حال مرجع تقلید بود ادامه داد: وی نقشه‌های شوم دشمنان را تشخیص می‌داد و خطر صهیونیست را قبل از انقلاب هشدار داده بود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی و سیاسی به تشریح برنامه‌های گرامیداشت این هفته پرداخت و اذعان داشت: در ۲۱ رده سپاه در سراسر شهرستان‌های گیلان برنامه‌های متنوعی طی این هفته برگزار می‌شود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: ۱۵۰ برنامه عقیدتی و سیاسی در گیلان تدوین شده است که در این هفته به همت بسیجیان و سپاهیان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی عقیدتی و سیاسی، برگزاری نمایشگاه با محوریت هفته معلم و شهید مطهری، توزیع بسته‌های حمایتی و نواختن زنگ سپاس، تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، تجلیل از مربیان قرآنی و عقیدتی و همچنین برپایی اردوهای فرهنگی و ورزشی و … از اهم برنامه‌های این هفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه