پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت هفته ملی سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرا رسیدن هفته ملی سلامت را به تلاشگران حوزه بهداشت و درمان تبریک گفت.

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت هفته ملی سلامت

به گزارش ۸دی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرا رسیدن هفته ملی سلامت را به تلاشگران حوزه بهداشت و درمان تبریک گفت.
متن پیام رئیس  دانشگاه  به شرح زیر است:

نامگذاری یک روز در سال به عنوان روز جهانی بهداشت از سوی سازمان بهداشت جهانی  و  انتخاب یک هفته در  کشور ایران به عنوان هفته سلامت، نشانگر اهمیت حوزه سلامت  و  فرصتی مناسب برای آگاهی بخشی  به مردم، ارتقای سواد رسانه ای و ارایه دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان  است.

شعار امسال سازمان جهانی بهداشت، تحت عنوان ،” سلامت ما، سلامت سیاره ما”  بر سلامت محیط زیست تاکید دارد زیرا سلامت مردم وابسته به پاکیزگی محیط پیرامون است و  بی توجهی به  این امر، می تواند به فجایع  زیست محیطی  و به خطر افتادن  سلامت انسانها بیانجامد. بنابراین همدلی و مشارکت جدی تمامی سیاستگذاران و  مسوولان دستگاههای اجرایی جهت ارایه راهکارهای مناسب، امری ضروری است.

خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات چشمگیری در زمینه بهداشت و درمان در کشور صورت گرفت که نشان  دهنده  دغدغه مسوولان نظام و در راس آن رهبر معظم انقلاب جهت تامین و حفظ سلامت مردم است.

هفته سلامت همچنین فرصتی مغتنم برای قدردانی از مجاهدتها و رشادت های تلاشگران حوزه بهداشت و درمان  است که برای پیشگیری  و درمان بیماریها بویژه در ایام بحران کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون  از هیچ کوششی دریغ نکردند و در این راه، تعدادی از این عزیزان به خیل شهدا پیوستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت ، از تمامی فعالان بهداشت و درمان به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان که در بحران کرونا  و اجرای طرح واکسیناسیون خوش درخشیدند، قدردانی نموده،  از درگاه باریتعالی، سلامتی، توفیق و بهروزی برای همگان  مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه