بیش از ۵هزار تن روغن خام به گمرکات گیلان وارد شد

ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک انزلی از ورود بیش از ۵ هزار تن روغن خام جدید به گمرکات استان گیلان خبر داد و افزود: این مقدار روغن خام مجموع واردات استان را در سال جاری به ۴۰ هزار تن رساند.

بیش از ۵هزار تن روغن خام به گمرکات گیلان وارد شد

به گزارش ۸دی،ابوالقاسم یوسفی نژاد اظهار داشت: التهاباتی که اخیراً در خصوص کمبود روغن در بازار بوجود آمد، نگرانی مردم کشور و استان گیلان را در تامین این ماده اولیه خوراکی به همراه داشت.

وی با بیان اینکه استان گیلان به دلیل همجواری با کشورهای اوراسیا یکی از مهم ترین مجرای تامین روغن خوراکی است، افزود: امیدواریم مراحل صدور مجوز از سوی دستگاههای مربوطه برای وارد کنندگان با سرعت بیشتری طی شود و بزودی شاهد آرامش در بازار روغن و رفع نگرانی های مردم استان گیلان باشیم.

ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک انزلی با بیان اینکه گمرکات استان گیلان آمادگی دارند به صورت شبانه روزی عملیات ترخیص کالاهای اساسی را سرعت بخشند ادامه داد: هم اکنون روند ورود و ترخیص کالاهای اساسی به استان گیلان سرعت یافته است.

یوسفی نژاد خاطر نشان کرد: در گمرکات استان گیلان کالاهای اساسی دپو شده نداریم و این روند در سال جاری ادامه یافته و شاهد ورود کالاهای اساسی در کشور و استان گیلان باشیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه