در گفتگو با ۸دی مطرح شد

عزیزی: شهردار رشت برای تعامل با شورا معرفی نیروهای جدید نگهبان را به شورا سپرد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت برای ایجاد تعامل بین شورا و شهرداری، معرفی نیروهای جدید نگهبان را به اعضای شورای شهر سپرد.

عزیزی: شهردار رشت برای تعامل با شورا معرفی نیروهای جدید نگهبان را به شورا سپرد

“مجید عزیزی” عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار هشت دی درباره مصوبه شورای شهر رشت مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی قرارداد حفاظتی و نگهبانی با وجود نیروی مازاد در شهرداری اظهار داشت: این مصوبه برای اسفندماه بوده است و نیروی مازاد شهرداری بیشتر در قسمت‌های خدماتی و حجمی داریم.

وی افزود: برای تأمین نیروهای نگهبانی و حفاظتی، درصدی از نیروهای خدماتی را به بخش نگهبانی آورده‌اند و مابقی را از به صورت تعداد محدود، نیروهای جدید گرفته‌اند.

این عضو شورای شهر رشت درباره شائبه برابری تعداد نیروهای جذب شده با تعداد اعضای شورای شهر ادامه داد: با توجه به فشاری که نیروهای شورا و یا نمایندگان مجلس در بحث اشتغال دارند آقای علوی (شهردار) برای ایجاد تعامل بین شورا و شهرداری گفتند این نیروها را خودتان معرفی کنید.

عزیزی گفت: من خودم یک فرد متأهل را که سال‌ها بیکار بود معرفی کرده‌ام و هیچ‌گونه ارتباط فامیلی و دوستانه‌ای با ایشان نداشته‌ام.

وی درباره شایعه جذب برادر یک عضو شورای شهر نیز اظهار کرد: من این موضوع چیزی نشنیده‌ام.

یک خانم که دکتری دارد و یا دانشجوی دکتری است آیا می‌تواند در جایگاه نگهبان بماند

این عضو شورای شهر رشت درباره معرفی یک خانم به عنوان نگهبان نیز گفت: این موضوع را باید همان فردی که معرفی کرده است توضیح دهد. من این موضوع را به آقای علوی تذکر دادم و به ایشان گفتم یک خانم که دکتری دارد و یا دانشجوی دکتری است آیا می‌تواند در جایگاه نگهبان بماند. آیا این خانم می‌خواهد مأمور به خدمت در جای دیگر شود یا می‌خواهد در همان جایگاه بماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه