سرلشکر سلامی: سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود

فرمانده کل سپاه گفت: ما پاسدار این قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود، چون این گنجینه‌ای بی‌انتها است به نحوی که هر چه انسان آن را می‌خواند دل‌انگیز است و هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

سرلشکر سلامی: سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود

به گزارش ۸دی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز (دوشنبه) در محفل انس با قرآن و دیدار صمیمی چهره‌های قرآنی پاسدار با وی اظهار کرد: نسبت به چنین رویش‌های نورانی قرآنی که در سپاه وجود دارد شکر می‌کنیم؛ البته اول از همه خدا را سپاسگذارم که در این عصر برای خروج ما از ظلمت و هدایت به سمت نور، ولی را برای ما برگزید که او‌خود قرآن ناطق و مجسم است یعنی منطق قرآن در کلام او جاری است.

وی در ادامه افزود: توصیه می‌کنم فراز‌های درخشان فرمایشات استثنایی، بدیع و نویی که رهبری در اولین روز ماه رمضان در محفل قرآنی بیان کردند را در آن تدبر کنید. از اینکه صبح و شام در خانه پاسداران قرآن جریان می‌یابد، جای شکرگذاری دارد و هرکس در مسیر هدایت این کتاب قرار گیرد جزو متقین است؛ قرآن کتاب نور است و هر کس در جستجوی رضوان الهی است باید به این منبع نور الهی متوصل شود، زیرا همه درد‌ها را می‌توانیم با توسل به قرآن درمان کنیم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما پاسدار این قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود، چون این گنجینه‌ای بی انتها است به نحوی که هر چه انسان آن را می‌خواند دل انگیز است و هیچ گاه کهنه نمی‌شود. باید تلاش‌های قرآنی خود را بی انتها کنیم و این‌تن‌ها کتابی است که ما را از شر شیاطین و نفس رها می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه