پلمب واحد‌ پزشکی غیرمجاز و دستگیری پزشک در رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و پلمب واحد پزشکی غیرمجاز و دستگیری پزشک قلابی در شهرستان رشت خبر داد.

پلمب واحد‌ پزشکی غیرمجاز و دستگیری پزشک در رشت

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید و اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در قالب گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، یک واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز و متخلف را شناسایی و به این مکان اعزام شدند.

وی از دستگیر پزشک قلابی که در این مطلب فعالیت می‌کرد با هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: این واحد پزشکی که اقدام به ارائه خدمات زیبایی و دخالت در امور پزشکی به صورت غیرمجاز داشت، پلمب و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” به معرفی پزشک قلابی ۲۸ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: این فرد ۳ ماه قبل توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به دلیل جعل عنوان پزشک و ارائه خدمات پزشکی غیرمجاز، دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته بود.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس با افرادی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌کند از مردم خواست، برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه