مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

آرزوی ما تحقق جبهه متحد فرهنگی استان برای انجام کارهای زمین مانده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه انتظارات از حوزه هنری بسیار بالاست گفت: ظرفیت ارشاد گیلان در راستای گفتمان هنر انقلاب و تقویت این جریان متمرکز خواهد بود و تمام آرزوی ما تحقق جبهه متحد فرهنگی استان برای انجام کارهای زمین مانده است.

آرزوی ما تحقق جبهه متحد فرهنگی استان برای انجام کارهای زمین مانده است

به گزارش ۸دی،رضا ثقتی به همراه اعضای شورای معاونین  امروز (شنبه ۲۰ فروردین) در دیدار با رییس حوزه هنری گیلان که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت شهید مرتضی آوینی برگزار شد اظهار داشت: حوزه هنری با توجه به رسالت و مأموریت هایش جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته و دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد: به واسطه سیاست‌ها و رویکردهایی که در دولت قبل جریان داشت، چندان نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم خود دولت و سازمان‌های آن در حوزه هنر انقلاب وارد میدان شده و سکانداری کنند.

ثقتی با بیان اینکه اقدامات اندکی که در چند سال گذشته در حوزه هنر انقلاب انجام شد، کورسوی امیدی برای دلسوزان این عرصه بود تصریح کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم رویکردهای متفاوتی در این حوزه دارد و حجت‌ها بر ما تمام شده تا حتی یک لحظه توقف و یک لحظه کوتاهی در حوزه تقویت و انتشار هنر انقلاب از هیچ کسی پذیرفته شدنی نباشد.

وی اضافه کرد: از همان روز اولی که وارد مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شدم، عرض کردم که همه باید بدون لکنت و بدون هیچ تعارفی از گفتمان و جریان انقلاب دفاع کنند زیرا این گفتمان خواستگاه مردم بوده است و دولت سیزدهم هم دقیقا همین تفکر و شعار را انتخاب کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: بی شک کل ظرفیت ارشاد گیلان در راستای گفتمان هنر انقلاب و تقویت آن متمرکز خواهد بود و برنامه‌های آن هم در همین راستا هدف‌گذاری شده به طوریکه اعتبارات و منابع خود را برای این هدف والا سوق می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه