مساجد را در ماه رمضان پر کنید/ صدای مرگ بر آمریکای ملت ایران در دنیا پیچید

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رمضان را ماه برکت، نیایش و توجه به خدا و اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد و گفت: مساجد را در ماه رمضان پر کنید و تلاوت قرآن داشته باشید.

مساجد را در ماه رمضان پر کنید/ صدای مرگ بر آمریکای ملت ایران در دنیا پیچید

به گزارش هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان با گرامیداشت سالروز جمهوری اسلامی اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸، ۹۷ درصد ملت ایران در انتخابات شرکت کردند و ۹۸.۲ مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و این روز را به همه ملت ایران به ویژه مردم گیلان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی به آغاز قرن ۱۵ هجری خورشیدی اشاره کرد و افزود: قرن چهاردهم با نکبتی که انگلیس با روی کار آوردن رضا قلدر برای ملت ایران رقم زد، آغاز شد اما پایان این قرن با عزت ایرانی ها ختم شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران به تمام ملت ها تفهیم کرد آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: صدای مرگ بر آمریکای ملت ایران در دنیا پیچیده و امروز ایران اسلامی یک قطب قدرت در ساحات جهانی است.

آیت الله فلاحتی به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امسال کسی بیماری کرونا را بهانه نگیرد و مساجد را برای ماه رمضان آماده کرده ضمن اینکه مجالس وعظ و موعظه را در این ماه برگزار کنید.

وی با تاکید براینکه رمضان ماه برکت، نیایش و توجه به خدا و اهل بیت علیهم السلام است، بیان کرد: مساجد را در ماه رمضان پر کنید و تلاوت قرآن داشته باشید.

آیت الله فلاحتی، فرهنگ ملت ایران را بر گرفته از اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام دانست و خاطرنشان کرد: ورزشگاه ها را باید از ناهنجاری ها دور نگه دارید و هنجارهای اسلامی حفظ شود.

وی افزود: پیشنهاد می کنم مسئولان ورزش و جوانان در این باره از مراجع تقلید و مردم مسلمان انقلابی و متدین نظرخواهی کنند.

امام جمعه رشت به دشمنی رسانه های کشورهای بیگانه اشاره کرد و افزود: ملت ایران برای رسانه های معاند ذره ای ارزش قائل نیست.

آیت الله فلاحتی پیرامون حقوق فرزند بر پدر و مادر در راستای سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: از نگاه شریعت حق نخست فرزند زمانی که به دنیا می آید، انتخاب نام شایسته و نیک توسط پدر و مادر است.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از اولیای الهی انسان را رستگار می کند، تصریح کرد: نام نیک و شایسته در رشد و شکوفایی روحی و روانی فرزند تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حق دوم فرزند بر پدر و مادر را تربیت عنوان کرد و گفت: تربیت پیش نیاز اساسی و رکن زندگی هر انسانی محسوب می شود و اسلام برای تربیت کودک دستورهای لازم را ارائه کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
جامعه ایرانی همیشه در حال افتادن هم زمان از طرف بام است. عده ای از هموطنان بی خیال کرونا به سفر رفته اند.بدون توجه به اینکه کرونا در حال شخم زدن اروپاست.این هم جامعه مذهبی ما که بدون توجه به اهمیت جان انسان ها در تریبون رسمی می گویند\"امسال کسی بیماری کرونا را بهانه نگیرد و مساجد را برای ماه رمضان آماده کرده ضمن اینکه مجالس وعظ و موعظه را در این ماه برگزار کنید. مساجد را در ماه رمضان پر کنید و تلاوت قرآن داشته باشید.\" خدایا ما این‌ وسط چه کنیم؟
در حاشیه