اختصاص اعتبار ۵۹۲ میلیارد ریال برای اجرای راه اصلی منجیل به طارم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: برای راه اصلی منجیل به سه راهی طارم زنجان ۵۹۲ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار ۵۹۲ میلیارد ریال برای اجرای راه اصلی منجیل به طارم

به گزارش ۸دی،شراره کاووسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در نشست هماهنگی بهسازی راه اصلی منجیل به سه راهی طارم زنجان ، گفت: ۸۰ کیلومتر از این راه در زنجان و ۲۰ کیلومتر در گیلان واقع شده است که ۸ کیلومتر گیلان اجرا شده است.

وی افزود: برای راه اصلی منجیل به سه راهی طارم زنجان ۵۹۲ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافته است.

طهمورث عموپور ، سرپرست فرمانداری رودبار هم گفت: با اجرای طرح بهسازی راه منجیل به طارم، استان زنجان به آزاد راه رشت قزوین متصل می‌شود و امنیت و کاهش مصرف سوخت خودرو‌ها را در پی دارد.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: راه منجیل به طارم به دلیل ارتباطات اجتماعی دو شهرستان و محصول استراتژیک مشترک دو منطقه اهمیت فراوان دارد.

مهرداد گودرزوند چگینی افزود: زیتون در بودجه سال ۱۴۰۱ در کنار گندم، جو و دانه‌های روغنی قرار گرفته که برای خرید تضمینی این محصولات ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

مصطفی طاهری ، نماینده زنجان و طارم هم گفت: شهرستان طارم بیشترین مراودات اقتصادی را با گیلان دارد.

ماکان پدرام ، مدیر کل راه و شهرسازی گیلان هم در این نشست گفت: در سفر رییس‌جمهوری به گیلان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته است.

مسعود بیات منش ، مدیر کل راه و شهرسازی زنجان هم گفت: با اجرای راه اصلی منجیل به سه راهی طارم ۴۵ دقیقه مسیر تردد کوتاه می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه