آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۱ پلیس/ بکارگیری ۶۷۵ گشت موتوری و خودرویی در طرح نوروزی گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از آغاز طرح نوروزی پلیس استان و بکارگیری ۶۷۵ گشت موتوری و خودرویی در این طرح خبر داد و گفت: بکارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط لازم در ایام نوروز ممنوع است.

آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۱ پلیس/ بکارگیری ۶۷۵ گشت موتوری و خودرویی در طرح نوروزی گیلان

به گزارش ۸دی،  فرمانده انتظامی استان گیلان در مراسم رزمایش طرح نوروز ۱۴۰۱ ضمن تبریک اعیاد ماه پر فضیلت شعبان و فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه سال جاری با شعار “قانونمداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر” با همکاری تمامی‌ دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی اهداف اصلی طرح نوروزی را تسریع در عبور و مرور، پیشگیری از انسداد راه‌های استان، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی، رسیدگی فوری به حوادث جاده‌ای و در نهایت نیز آسودگی خاطر مسافران نوروزی دانست و افزود: تعامل و مشارکت بسیار خوبی میان سازمان‌های و دستگاه‌های متولی وجود دارد و امیدواریم با این روحیه مشارکتی شاهد کاهش تلفات رانندگی در جاده‌های استان باشیم.

سردار “عزیزاله ملکی” در ادامه به فعالیت ۶۷۵ گشت خودرویی و موتوری و ۳۳۳ گشت‌های مشترک پیاده در سطح استان گیلان در راستای حفظ و تامین امنیت اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد ورود حجم بیشتر مسافران به استان خواهیم بود، اقدامات مجموعه انتظامی نیز بیش از پیش خواهد شد. بکارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط لازم در ایام نوروز ممنوع بوده و از تردد آنها در جاده‌های مواصلاتی استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

این مقام ارشد انتظامی به برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف اشاره کرد و گفت: ۷۱ تیم پلیس راه و ۱۰ تیم نظارتی آماده نظارت بر تخلفات رانندگی است.

وی در پایان با تاکید بر همکاری مردم با پلیس، از آمادگی کامل پلیس گیلان برای خدمت رسانی بهتر در طرح نوروز ۱۴۰۱ به مردم و مسافران خبر داد و از شهروندان خواست در صورت بروز و یا مشاهده مشکل ترافیکی و انتظامی، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا اقدامات مناسب توسط پلیس انجام شود.

تعدادی از نیروی‌های امدادی و ماموران پلیس برای اعلام آمادگی خود در اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۱ به رژه پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه