مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

۵۱۲ اثر به دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای حبیب گیلان ارسال شد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ۵۱۲ اثر به دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای حبیب استان ارسال شد که نسبت به سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشت.

۵۱۲ اثر به دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای حبیب گیلان ارسال شد

به گزارش ۸دی،جشنواره استانی حبیب در زمینه تولیدات رسانه ای تشکل های دینی و فعالان رسانه گیلان است که از سال گذشته آغاز به فعالیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز یکشنبه در نشست خبری این جشنواره اظهار داشت: این آثار توسط ۱۷۵ تشکل و مجموعه دینی ارسال شده که آثار نسبت به جشنواره نخست حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۳۴ نفر از فعالان رسانه ای نیز آثارشان را در حوزه جمعیت و خانواده ارسال کردند، اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در محورهای تعظیم شعائر دینی، خدمات اجتماعی ، مسجد و امام و جمعیت و خانواده انجام گرفته بود.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: این جشنواره برای دومین سال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با هدف ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل ها، ترغیب هیات‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای و افزایش کیفیت بازتاب رسانه ای فعالیت هیات ها و حفظ ارتباط با هیات‌ها، شناسایی و تقدیر از تیم رسانه‌ای آنها برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از داوری از هر محور سه برگزیده معرفی خواهد شد، اظهار داشت: در سه محور نخست به نفر اول ۶ میلیون تومان، برگزیده دوم چهار میلیون و نفر سوم سه میلیون تومان اهدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه اختتامیه جشنواره حبیب پنجشنبه هفته جاری در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم ضمن بهره مندی از بیانات نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار از سخنرانی مهمان ویژه حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان بهره می بریم.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: جشنواره حبیب سامان دهنده جهاد تبیین در بین تشکل های دینی و فعالان رسانه ای استان گیلان است.

نخستین جشنواره استانی حبیب سال گذشته از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه