توزیع ۷۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آستانه سال نو در گیلان

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام گیلان گفت: بیش از ۷۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد در آستانه سال نو با قیمت مصوب در استان گیلان در حال توزیع است.

توزیع ۷۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آستانه سال نو در گیلان

به گزارش ۸دی،سید محمد سید محمدی شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تنظیم بازار دام و طیور در استان گیلان، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان گیلان بر اساس وظیفه ذاتی خود باید اقلام پروتئینی استان را تأمین کند.

وی افزود: بر همین اساس اقدام به توزیع ۵۶۰ تن گوشت مرغ منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان برای توزیع کنندگان و قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان می‌کند.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام گیلان ادامه داد: همچنین این شرکت به تأمین ۱۶۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار تومان برای توزیع کنندگان و قیمت هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار تومان برای مصرف کنندگان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این مقدار مرغ و گوشت قرمز در شهر رشت در فروشگاه‌های بزرگ در حال توزیع است، اضافه کرد: در سایر شهرستان‌ها همانند ماسال، رضوانشهر، شفت، آستارا و انزلی بخشی از سهمیه خود را دریافت کرده و در حال توزیع هستند.

سید محمدی همچنین از سایر شهرستان‌های استان گیلان که هنوز سهمیه خود را دریافت نکردن خواست تا اقدامات لازم برای دریافت میزان سهمیه خود انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه