راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر همراهی سپاه قدس گیلان و بسیج با مسئولان در رفع بحران‌های مختلف در گیلان، گفت: راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است لذا سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد که برای حل مشکلات زیرساختی در گیلان تمامی امکانات خود را در اختیار مسئولان قرار دهد.

راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است

به گزارش هشت دی، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، عصر امروز استاندار گیلان به همراه معاونین استانداری و اعضا شورای تامین با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس دیدار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) با قیام خود در روز عاشورا یک فرهنگ را در بین جامعه اسلامی ایجاد کردند و این فرهنگ همان جهاد خالصانه در راه خدا است.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان در انقلاب اسلامی با تبعیت از شهدا از هیچ تلاشی برای سربلندی ایران دریغ نمی‌کنند، افزود: انقلاب اسلامی استحکام و استقلال و وحدت خود را مدیون خون پاک شهیدانی همچون حسین فهمیده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به نقش موثر سپاه پاسداران در حل مشکلات و تزریق امید در جامعه گفت: یکی از اهداف سپاه پاسداران کمک به مردم در تمامی حوزه‌ها بوده و این نهاد مقدس بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی به آبادانی کشور پرداخته و در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است.

راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است

وی با تاکید بر همراهی سپاه قدس گیلان و بسیج با مسئولان در رفع بحران‌های مختلف در گیلان بیان کرد: راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است لذا سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد که برای حل مشکلات زیرساختی در گیلان تمامی امکانات خود را در اختیار مسئولان قرار دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان کرد: در نظام ولایی و بر مبنای اسلام تمامی مشکلات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قابل حل شدن است که نمونه بارز آن‌ را در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی شاهد بودیم.

اجرای طرح بیمه سلامت همگانی به همت سپاه قدس گیلان

وی طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در اجرای صحیح طرح‌ها دانست و تصریح کرد: گیلان در تزریق واکسن کرونا در کشور دارای رتبه نخست بوده و برای اولین بار در کشور طرح بیمه سلامت همگانی با همت سپاه قدس گیلان در حال انجام است که این امر به لطف استفاده از ظرفیت بسیج در انجام واکسیناسیون و در غالب طرح شهید سلیمانی محقق شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه و بسیج را سرباز و خادم مردم در کشور معرفی کرد و گفت: سپاه چشم طمع به هیچ جایگاهی نداشته و تا پای جان، سرباز مردم، انقلاب و ولی‌فقیه بوده و حاضریم برای سربلندی اسلام بارها کشته شده و زنده شویم لذا از مسئولان درخواست دارم از امکانات و توان انسانی بسیج و سپاه قدس گیلان نهایت استفاده را کنند.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به محرومیت‌زدایی توسط سپاه قدس گیلان بیان کرد: در ۴۱ سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان ساخته شده و در سال جدید هم ۵۰۰ واحد جدید در گیلان به ویژه در مناطق روستایی و صعب‌العبور احداث خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه