پلمب آرایشگاه متخلف در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: یک آرایشگاه متخلف مردانه به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی در این شهرستان پلمب شد.

پلمب آرایشگاه متخلف در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه طرح‌های کنترل و نظارت بر صنوف از سوی ماموران انتظامی با مشارکت بازرسان اتحادیه‌ها به صورت مستمر اجرا می‌شود، اظهار کرد: پلیس ضمن رصد فضای مجازی و بازدید مستمر از واحدهای صنفی با اقدامات خلاف قوانین نظام صنفی برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک آرایشگاه مردانه در لنگرود، پیگری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” با اشاره به شناسایی این واحد صنفی متخلف و اطمینان از صحت موضوع توسط پلیس از اعزام ماموران انتظامی به محل مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: مغازه این آرایشگر متخلف با هماهنگی قضائی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی پلمب و متصدی ۴۸ ساله آن نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس از آنها خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه