دستگیری سوداگر مرگ با ۹ کیلو مواد مخدر در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۵ کیلوگرم هروئین و ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

دستگیری سوداگر مرگ با ۹ کیلو مواد مخدر در رودبار

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پلیس است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی به همراه ماموران یگان امداد رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی “رودبار به رشت” به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ “عیسی روشن قلب” از کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۴۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک،مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه