بهره‌برداری از ۶۴ طرح عمرانی در گیلان

امروز در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۶۴ طرح عمرانی در ۷ شهرستان گیلان با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان هزینه بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از ۶۴ طرح عمرانی در گیلان

به گزارش ۸دی، امروز  ۴۴ طرح عمرانی در بخش کوچصفهان رشت به بهره برداری رسید. این پروژه‌ها شامل افتتاح متمرکز ۳۲ طرح اصلاح شبکه و برق رسانی. ۵ پروژه عمران شهری لولمان ۶ طرح زیر ساخت مخابراتی و یک مرکز نیکوکاری است که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از شانزده میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

در صومعه سرا هم ۵ طرح شامل تعمیق و ساماندهی آب بندان، توسعه شبکه برق، زمین ورزشی چمن مصنوعی، یک واحد دامداری ویک رشته راه روستایی با ۴ میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

شش طرح عمرانی و عام المنفعه هم در لنگرود و اطاقور به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل پروژه انتقال آب، کانال بتنی، واگذاری مسکن محرومان و طرح توسعه برق است که با یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

سه پروژه عام المنفعه هم در رودبار و لوشان شامل ساختمان پزشکی قانونی رودبار و دو طرح اشتغالزایی لوشان با ۲ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

دو طرح عمرانی هم در فومن به بهره برداری رسید که شامل ساختمان پایگاه مقاومت بسیج و یک خانه هلال در روستای گیگاسر فومن است که یکصدو پنجاه میلیون تومان برای اجرای آن‌ها هزینه شد.

پروژه شبکه‌های برق رسانی، یک واحد بومگردی و یک مرکز تولید صنایع دستی و سفال کاری هم در مجموع با ۱۴ میلیاردتومان سرمایه گذاری در سیاهکل به بهره برداری رسید.

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی واجارگاه رودسر هم با ۷۲۰ میلیون تومان هزینه امروز افتتاح شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه