کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در رودسر

فرمانده‌ انتظامی رودسر گفت: ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات آن به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در رودسر

به گزارش ۸دی، فرمانده‌ انتظامی شهرستان رودسر مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد و اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش شبانه‌روزی پلیس است. در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده از دستگاه استخراج ارز دیجیتال داخل مغازه‌ای در شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی”  با بیان اینکه طی هماهنگی قضائی در بازرسی از این مکان، ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و متعلقات آن‌ کشف شد، گفت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه