کشف ۱۲ تن آرد قاچاق در رشت/ دستگیری عامل احتکار آرد یارانه‌ای

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ تن آرد احتکاری خبر داد و گفت: عامل احتکار آرد یارانه‌ای در رشت دستگیر شد.

کشف ۱۲ تن آرد قاچاق در رشت/ دستگیری عامل احتکار آرد یارانه‌ای

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی گیلان هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی با بیان اینکه در پی اخبار دریافتی مبنی بر احتکار آرد یارانه‌ای توسط فردی در یکی از شرکت‌های تولید خوراک طیور، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از اقدامات فنی و اطمینان از صحت خبر، به آدرس مورد نظر رفتند و آردهای یارانه‌ای دپو شده را کشف کردند. آردهای کشف شده از نوع یارانه‌ یک بوده و برای تولید و پخت نان و عرضه در سطح بازار برای عموم مردم در اختیار نانوایان قرار گرفته که با سوء‌ استفاده از این موضوع اقدام به فروش آزاد آرد کرده‌اند.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” از کشف ۱۲ تن آرد احتکاری خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش آردهای کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال است.

این مقام انتظامی در پایان به معرفی متهم ۴۵ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه