محمدرضا عوض نیا در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

مسئولان فعلی گیلان اعتقاد قلبی به ایجاد تحول مدیریتی ندارند/ جوانان انقلابی بله قربان گو نیستند و در برابر مفسدان کوتاه نمی‌آیند

فعال سیاسی اجتماعی گیلان با بیان اینکه مسئولان فعلی استان اعتقاد قلبی به ایجاد تحول مدیریتی ندارند، گفت: بزرگترین ضعف در مسئولیت دادن به افراد ناشایست را در اختلاف نظر نمایندگان گیلان می‌دانم زیرا از همان ابتدا بر انتصابات دخالت کردند.

مسئولان فعلی گیلان اعتقاد قلبی به ایجاد تحول مدیریتی ندارند/ جوانان انقلابی بله قربان گو نیستند و در برابر مفسدان کوتاه نمی‌آیند

“محمدرضا عوض نیا” در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با انتصابات اخیر مدیران در گیلان با بیان اینکه مسئولان فعلی استان اعتقاد قلبی به ایجاد تحول مدیریتی ندارند اظهار کرد: وقتی نگاه ها حزبی و جناحی باشد اصل شایسته سالاری در سراسر کشور و به ویژه گیلان زیر پا گذاشته می‌شود.

فعال سیاسی اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه منظور برخی آقایان از جوانگرایی صرفا به اطرافیان و افراد فعال در ستاد آنها خلاصه می‌شود، گفت: مدیران طبق حلقه های بسته مدیریتی کار می کنند، این در حالی است که جوانان انقلابی اهل تقلید کورکورانه و بله قربان گویی نیستند و در برابر مفسدان کوتاه نمی آیند و اهل جناح بازی نیستند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با روی کار آمدن افراد وابسته به جناح چپ و راست حل نمی‌شود، تصریح کرد: افرادی که روحیه جهادی دارند و در میدان هستند می توانند عقب ماندگی های چند ساله کشور را جبران کنند.

عوض نیا با بیان اینکه یکی از اشکالات دولت فعلی عدم ابطال مصوبات و بخشنامه های دولت قبلی است ادامه داد: همانطور که در دوره روحانی، قوانین و بخشنامه های مربوط به انتصابات زمان احمدی نژاد را باطل کردند امروز نیز باید همین اتفاق بیفتد اما دولت هنوز این کار را نکرده و طبق همان بخشنامه ها پیش می‌روند.

وی با اشاره به دخالت نمایندگان در انتصابات و فشار آوردن به استاندار برای مسئولیت دادن به برخی از نزدیکان و اطرافیان آنها بیان کرد: بزرگترین ضعف در مسئولیت دادن به افراد ناشایست را در اختلاف نظر نمایندگان گیلان می‌دانم زیرا از همان ابتدا بر انتصابات دخالت کردند.

نگاه استاندار گیلان به انتصابات سیستماتیک و اداری است

فعال سیاسی اجتماعی گیلان با بیان اینکه نگاه استاندار گیلان به انتصابات سیستماتیک و اداری است افزود: نیروهای انقلابی در دوره قبلی مشغول کار جهادی و جنگ سوریه و در میدان کار برای خدمت به محرومین بودند و شاید رزومه کار اجرایی بالایی نداشته باشند اما از تجربه، سواد و تخصص خوبی برخوردارند.

وی با بیان اینکه طی دو دهه اخیر رزومه سازی در کشور رایج بوده است بیان کرد: اشتباه بزرگ مدیران ما این است که به جوانگرایی اعتقاد ندارند. اگر دقت کنید می‌بینید که در انتصابات استانداری به سن و سابقه افراد توجهی نشده است در حالیکه وقتی مسئولان به جوانان انقلابی می‌رسند رزومه می‌خواهند.

عوض نیا با بیان اینکه خرابی های بر جای مانده از دولت قبل با کار جهادی و انسان‌هایی که توان کار جهادی دارند ممکن است خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند جوانان انقلابی تندرو هستند در حالیکه مشابه این افراد در تهران پست هایی در حد وزارتخانه نیز گرفتند اما در گیلان به آنها توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای مسئولان ما اعتقاد قلبی افراد به نظام و انقلاب مهم نیست  و صرفا دید مادی و بروکراسی دارند افزود: یکی از نمایندگان استان شخص معلوم الحالی را به عنوان مدیرکل تعرفه کرده در حالیکه خودش انسان مومنی است، ما به چنین اشخاصی ساده لوح می‌گوییم یعنی به شاکله فکری افراد توجه نمی‌کنند.

افرادی که خود با رانت و سفارش دیگران پست می‌گیرند، فعالان فتنه ۸۸ را روی کار می‌آورند

عوض نیا با بیان اینکه افرادی که خود با رانت و سفارش دیگران پست می‌گیرند، فعالان فتنه ۸۸ را روی کار می‌آورند، بیان کرد: این افراد به جای آنکه باری از دوش نظام بردارند بیشتر سنگ اندازی می‌کنند و به تعبیر رهبری در مواقع خطر اگر با جریان فتنه همراهی نکنند، فرار می‌کنند و به داد مردم نمی‌رسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
در استانه ی سفر اقای رئیسی به گیلان باید عرض کنم که جناب رئیسی! با انتصاب استاندار فعلی انتظار تحول در گیلان نداشته باشید.
در حاشیه