شهاب‌زاده در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران؛

دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم مضایقه نخواهد کرد/ اقدامات انجام شده در رودسر ناکافی است

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به وضعیت نامناسب زیرساخت‌ها در حوزه‌های شهری و روستایی این شهرستان گفت: دولت سیزدهم از هیچ تلاشی در این زمینه مضایقه نخواهد کرد و با تمام وجود پای کار خواهد بود.

دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم مضایقه نخواهد کرد/ اقدامات انجام شده در رودسر ناکافی است

به گزارش ۸دی، سرپرست فرمانداری رودسر امروز در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: قدم هایی برای توسعه این شهرستان برداشته شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم که باید بیشتر تلاش شود.

وی در رابطه با وضعیت نامناسب زیر ساخت ها در حوزه های شهری و روستایی رودسر گفت: با گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب، مشکلات در حوزه های آب، برق و گاز زیاد است اما یک شبه هم نمی توان آنها را حل کرد. مردم این شهرستان با تقدیم ۷۰۰شهید سرافراز شایسته بهترین خدمت رسانی هستند، لذا دولت سیزدهم از هیچ تلاشی در این زمینه مضایقه نخواهد کرد و با تمام وجود پای کار خواهد بود که نتیجه این اقدامات و پای کار بودن، افزایش میزان رضایتمندی مردم از مسئولان خواهد بود.

“محمدرضا شهاب زاده ” بخش زیادی از مشکلات کنونی کشور را متاثر از ضعف شدید مدیریتی عنوان و تصریح کرد: باید بپذیریم برغم وجود محرومیت ها، محدودیت ها و فشارهای اقتصادی در برخی جاها ضعف شدید مدیریتی داشته ایم و نباید آن را کتمان کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ارتباط و تعامل دوسویه اصحاب رسانه و مدیران را در کاهش مسائل و مشکلات مردم مهم و ضروری دانست و بیان کرد: صادقانه اعلام می کنم هیچ فاصله ای میان من فرماندار با شما خبرنگاران نیست و آن انتظاری که مردم از من مسئول دارند مطمئناً این مطالبه را از شما هم دارند و بهتر است با تمام توان به جلو حرکت کنیم و برای مردم آرامش ایجاد کنیم. اگر اعتماد عمومی خدشه دار شود مطمئناً آسیب پذیر خواهیم بود لذا باید اعتماد را به مردم برگردانیم.

سرپرست فرمانداری رودسر کشور را در شرایط کنونی مستلزم جراحی اقتصادی دانست و اضافه کرد: هر چند ممکن است این رویه خطرناک باشد اما روشنگری ابعاد و اهداف جزو رسالت خبرنگاران است. متاسفانه اکنون در بدترین شرایط اقتصادی قرار داریم که این محصول و میراث وحشتناک دولت قبلی است، بدین جهت از خبرنگاران می‌خواهیم که چشمان تیزبین مدیران و مسئولان باشند و در کنار مطرح کردن دغدغه و نیازهای مردم، اصل وجدان کاری و حفظ شان و کرامت انسان ها را به درستی رعایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه