مراسمات “سرباز فاطمی پاسداشت سردار سلیمانی” در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسمات سرباز فاطمی، پاسداشت سردار سلیمانی گفت: این مراسم ها از ۱۳ دی ماه تا ۱۵دی ماه در همه مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی گیلان به مدت ۳ شب برگزار می‌شود.

مراسمات “سرباز فاطمی پاسداشت سردار سلیمانی” در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در نشست خبری برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و رحلت علامه مصباح یزدی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگوی جاودان ولایتمداری است بیان کرد: حضرت زهرا در طول عمر شریف خود حمایت از رهبر و امام صالح زمان را با تمام وجود انجام داد و الگوی کاملی در این خصوص است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی و علامه مصباح یزدی دو نمونه افرادی هستند که در ولایتمداری و دفاع از حقیقت دین از حضرت زهرا(س) الگو گرفتند افزود: سازمان تبلیغات بر این اساس ویژه‌برنامه‌هایی را برای ایام پیش رو در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه مراسماتی تحت عنوان سرباز فاطمی، پاسداشت سردار سلیمانی از ۱۳ دی ماه تا ۱۵ دی ماه در سراسر گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: علاوه بر این، در بیش از ۲۰۰ نقطه استان روضه خانگی نیز برپا می‌شود.

مهدوی با اشاره به اینکه جهت فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی و مواجهه با آسیب‌های جامعه اسلامی از فضای فرهنگی حاکم بر ایام فاطمیه استفاده می‌شود ادامه داد: پویش نذر فاطمی برای رویش نسلی همچون سلیمانی‌ها جهت فرزند آوری در دستور کار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پخت و توزیع ۸ هزار و ۸۰۰ پرس غذا و ۲۳۰ دیگ آش نذری به نیت برآورده شدن حاجت جوان شدن گیلان عنوان کرد: این پویش‌ها با هدف حساس کردن افکار عمومی نسبت به بحران جمعیت و آسیب های ناشی از آن انجام می‌گیرد.

وی افزود: موسسات قرآنی و دارالقرآن با هدف ترویج سیره فاطمی و مکتب سلیمانی اقدام به توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۳ میلیارد ریال در مناطق محروم گیلان می‌کنند.

مهدوی با اشاره به تجمع دختران فاطمی با عنوان “پویش سیره فاطمی رویش نسل سلیمانی” عصر ۱۵ دی ماه، گفت: تولید نماهنگ و موشن گرافی با سویه سیره مادری حضرت زهرا (فرزند آوری، فرزند پروری و همسر داری) نیز انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نشست بزرگداشت شخصیت علامه مصباح با اساتید و علمای استان گیلان و با حضور فرزند علامه، ۱۹ دی ماه برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه