گیلان از استان های دارای آمار بالا در ثبت نام مسکن ملی

معاون امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: گیلان از استان های دارای آمار بالا در ثبت نام طرح مسکن ملی است.

گیلان از استان های دارای آمار بالا در ثبت نام مسکن ملی

به گزارش ۸دی،حسین کشاورز اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث ۲۲ هزار  واحد مسکونی در گیلان  در سال اول در برنامه دولت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی در استان در حال انجام است، افزود: همانند سراسر کشور ثبت‌نام از متقاضیان تمدید شده است و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

استقبال بالای مردم گیلان در ثبت نام مسکن ملی  

کشاورز ادامه داد: استقبال مردم از ثبت نام در گیلان خوب است و گیلان جزء استانهای با آمار بالای ثبت نام شوندگان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام نهایی، متقاضیان پایش می شوند و افرادی که واجد شرایط نیستند حذف خواهند شد.

کشاورز گفت: سوابق و مالکیت افراد بررسی می شود و افرادی که داری سند خانه باشند شرایط گرفتن واحد مسکونی ملی را نخواهند داشت.

معاون امور مسکن راه و شهرسازی گیلان بیان کرد: ارایه تسهیلات به متاهلین و مجردها فرقی نمی‌کند و طبق تابع قوانین مسکن ملی در کشور در استان اجرایی می شود.

واحدهای مسکن ملی خانه دوم و سوم نمی شوند

کشاورز تصریح کرد: مسکن ملی در گیلان برای خانه دار شدن افراد کم درآمد است و این واحدها به هیچ وجه برای خانه دوم و سوم سایر هموطنان داده نخواهد شد.

وی گفت: متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه