امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات کرونایی

مطابق با مصوبه کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالان ۱۴ گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی شامل ۸۵۰ زیر رسته، فقط تا پایان امروز فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات ۱۲ درصدی ثبت نام کنند.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات کرونایی

به گزارش ۸دی،مطابق با مصوبه کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالان ۱۴ گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی شامل ۸۵۰ زیر رسته، فقط تا پایان امروز فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات ۱۲ درصدی ثبت نام کنند.

بر این اساس اصناف دیگر هم با مراجعه به سایت اصناف و بعد از بارگذاری اطلاعات در صورت تایید شدن به بانک مراجعه و وام خود را دریافت می‌کنند.

به گفته سقایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران، اگر اطلاعات کامل و مراحل بارگذاری در سایت روند تسریعی داشته باشد و سپس مورد تایید اتاق اصناف و وزارت کار قرار گیرد، ارسال و اقدامات دریافت وام سریع‌تر انجام می‌شود.

همچنین تا یک ماه گذشته حدود یک هزار و ۳۰۰ کاربر از طریق بارگذاری در سایت وزارت کار درخواست جهت صدور فرایند دریافت وام ارسال کرده‌اند و تسهیلات اعطای وام بر اساس دستورالعمل و بخش نامه‌هاست.

گفتنی است، تسهیلات به تعداد کارکنان واحد‌های ثبت‌نام شده به ازای هر نفر ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان با باز پرداخت ۲۲ ماهه و دو ماه تنفس خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه