رونمایی از ۳ اثر فاخر در مرکز باقرالعلوم نداجا رشت+ تصاویر

مراسم ویژه گرامیداشت هفته تحقیق و پژوهش جهت تجلیل از پژوهشگران و رونمایی از ۳ اثر فاخر در حوزه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا رشت با حضور فرماندهان، مربیان و کارکنان علمی پژوهشی این مرکز برگزار شد.

رونمایی از ۳ اثر فاخر در مرکز باقرالعلوم نداجا رشت+ تصاویر

به گزارش ۸دی، به مناسبت هفته تحقیق و پژوهش در تقویم ایران اسلامی در مراسمی ویژه گرامیداشت روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و رونمایی از ۳ اثر فاخر در حوزه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس در محل سالن همایش ها با حضور فرماندهان مربیان و کارکنان علمی پژوهشی این مرکز آموزشی برگزار گردید.

امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده، فرمانده مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم نداجا طی سخنانی با گرامیداشت روز تحقیق و پژوهش و تبریک این روز به تمامی پژوهشگران و محققان و اساتید آموزش و دانش آموزان فراگیران این مرکز، به تبیین اهمیت تحقیق و پژوهش پرداخت.

وی پژوهش و تحقیق را از ارکان و پایه‌های اصلی آموزش در همه مراکز علمی و آموزشی دانست و اظهار کرد: اعضای هیئت علمی و گروه های تحقیقاتی در یک مرکز امنیتی در کنار یکدیگر برای تحقق پژوهش ثمربخش در تلاش هستند و فعالیت همه پرسنل مراکز آموزش و تحقیقاتی از حیث در خدمت پژوهش بودن در نزد خدای متعال اعتبار ویژهای دارند.

فرمانده مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم نداجا بیان کرد: این هفته پژوهش بهانه‌ای برای قدرشناسی و پاسداشت زحمات پژوهشگران و اساتید محقق در جای جای کشور است چرا که اندیشیدن پژوهش و نوآوری اساسی ترین نیاز برای دستیابی به پیشرفت توسعه رفاه عمومی و استقلال واقعی است و تاکید بر پژوهش و تشویق پژوهشگران و دانشمندان به فعالیتهای پژوهشی مورد نیاز کشور یکی از مهمترین راه های رسیدن به خودکفایی است.

دکتر بینش برهمند از نویسندگان برتر استان ضمن گرامیداشت روز پژوهش برتمامی اساتید مربیان و پژوهشگران از زحمات مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) رشت و همه ی نیروهای مسلح استان تقدیر کرد و به فعالیت های پژوهشی زمان جنگ اشاره و عنوان کرد: پژوهش‌ها در اثر نیاز روز انجام می شود و چرخه ی اقتصادی و نظامی جنگ را پیش می برد.

رونمایی ۳ اثر وی در حوزه ی دفاع مقدس و تجلیل از پژوهشگران و محققان مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) رشت از دیگر برنامه های این روز بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه