پاسخ قاطع به تحرکات اراذل و اوباش در آستارا

فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا با بیان اینکه عده ای معلوم الحال می خواهند تا زحمات نیروی انتظامی را در شهرستان مهم و مرزی آستارا خدشه دار کنند، گفت: به هرگونه تحرکات اراذل و اوباش در این شهرستان پاسخ قاطع داده می شود.

پاسخ قاطع به تحرکات اراذل و اوباش در آستارا

به گزارش ۸دی،سرهنگ محمد نمازی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت فضای مجازی از اولویت ها می باشد و باید تلاش شود تا دشمن زحمات نیروی انتظامی را زیر سوال نبرد.

وی با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی در عصر کنونی بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: متأسفانه نداشتن قانون مدون و کامل در این خصوص سبب شده است تا شاهد نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در این فضا باشیم.

وی با تأکید بر اینکه راه قانون گریزی برای فعالان فضای مجازی زیاد است، افزود: عده ای معلوم الحال می خواهند تا زحمات نیروی انتظامی را در شهرستان مهم و مرزی آستارا خدشه دار کنند.

سرهنگ نمازی با اشاره به برخی اقدامات عده ای اراذل و اوباش در شهرستان آستارا طی چند روز گذشته و تیراندازی با تفنگ شکاری، خاطرنشان کرد: به هرگونه تحرکات اراذل و اوباش که امنیت و آسایش مردم خدشه وارد کند، پاسخ قاطع داده می شود.

وی اضافه کرد: در این میان افرادی هستند که به دنبال سوژه سازی و سوژه پردازی هستند و همه رفتارها و جوسازی های آنها توسط عوامل مرتبط رصد و با آنها هم برخورد قاطع می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه