فرماندار شهرستان رودسر:

ضرورت تزریق اعتبارات ملی برای رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی رودسر

فرماندار رودسر بر ضرورت تزریق اعتبارات ملی برای رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان رودسر به ویژه بخش رحیم‌آباد تاکید کرد و گفت: ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های دسترسی بخش رحیم آباد خاکی است.

ضرورت تزریق اعتبارات ملی برای رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی رودسر

به گزارش ۸دی،محمد مهدی مظفری شامگاه دوشنبه( ۲۲ آذر) در جمع خبری محور توسعه برای هر شهرستان را دسترسی‌های مطلوب در حوزه راه دانست و اظهار داشت: اگر مسئولین در سنوات قبل توجه ویژه‌تری به این حوزه می‌داشتند قطعا شرایط رودسر و بخش رحیم‌آباد از این حیث بهتر می‌شد.

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه به علت منابع محدود و قطره چکانی اقدامات در این شهرستان با اولویت‌بندی انجام می‌شود تصریح کرد: مجموعا در شهرستان رودسر هزار کیلومتر راه‌های مواصلاتی وجود دارد که ۵۰۰ کیلومتر از آن مربوط به بخش رحیم‌آباد است و حدود ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های این منطقه خاکی است.

مظفری آسفالته بودن تنها ۱۵۲ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی بخش رحیم‌آباد را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: علاوه بر این‌ها بسیاری از راه‌های مواصلاتی ما در شهرستان رودسر و بخش رحیم‌آباد تحت تأثیر سیلاب هستند و به طور معمول همواره در معرض حوادث و رویدادهای ناشی از سیل و رانش زمین قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه بیل مکانیکی از طریق مردم و بخشداری در اختیار فرمانداری رودسر برای کمک به اهالی و استفاده در مواقع بحرانی نظیر سیلاب و رانش زمین قرار گرفته است یادآور شد: فرمانداری شهرستان رودسر منابع مالی کمی در اختیار دارد اما ما سعی می‌کنیم با همین اعتبارات در جهت رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی بخش رحیم‌آباد تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر رحیم‌آباد را پایتخت فندوق و گل گاوزبان خواند و ضمن تاکید بر ضرورت تزریق اعتبارات ملی برای رفع گرفتاری‌های این بخش خاطرنشان کرد: متاسفانه محرومیت در بخش رحیم‌آباد از سال‌های پیش تاکنون باقی مانده و بدون شک مشکلات عدیده آن با اعتبارات اندک و قطره‌چکانی شهرستانی و استانی قابل رفع نیست و به یک همت جمعی از سوی استاندار گیلان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس نیاز دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه