«هم مسیر» میرزا کوچک را از دریچه نگاه دانش‌آموزان به تصویر کشیده است

“مهدی خیالی” نویسنده و کارگردان فیلم داستانی هم مسیر گفت: این فیلم با محوریت شناخت زندگی و شهادت میرزا کوچک خان جنگلی از دریچه نگاه کودکان و دانش‌آموزان تولید و آماده اکران شده است.

«هم مسیر» میرزا کوچک را از دریچه نگاه دانش‌آموزان به تصویر کشیده است

به گزارش هشت دی، مهدی خیالی در گفتگو با خبرنگاران درباره فیلم داستانی «هم مسیر» که به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تولید شده است اظهار داشت: این فیلم با محوریت شناخت زندگی و شهادت میرزا کوچک خان جنگلی از دریچه نگاه کودکان و دانش‌آموزان تولید و آماده اکران شده است.

وی افزود: در «هم مسیر» به قیام میرزا در مقابل ظلم بیگانگان، استعمار و طاغوت و به میزان شناخت میرزا توسط نوجوانان و دانش‌آموزان پرداخته شده است.

نویسنده و کارگردان فیلم داستانی هم مسیر با بیان خلاصه داستان این فیلم گفت: بعد از سپردن تحقیقی توسط معلم به دانش‌آموز در مورد شخصی به نام یونس استادسرایی، عمار قصه در جستجو این شخصیت دچار درگیری ذهنی می‌شود و در این راستا از الهام غیبی پدر شهیدش هم بهره می‌برد.

به گفته خیالی، فیلم داستانی در سازمان فضای مجازی سراج تولید شده است و میلاد کارگر در این فیلم دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، محمدحسین غریبی، مدیر تولید و جواد فیروزی، مدیر فیلم‌برداری بوده و نیما حقی کار تدوین و تصحیح رنگ را بر عهده داشته است. همچنین مهدی فرجی، صدابردار فیلم بوده و کار صداگذاری و ترکیب صدا را نیما حقی و مهدی خیالی انجام داده‌اند و فیلم بردار و‌ عکاس پشت صحنه این اثر با ایمان پوراسد بوده است.

کارگردان فیلم داستانی «هم مسیر» ادامه داد: موسیقی این فیلم با محمدحسین ساسانی بوده و مجتبی کارگر، امور فنی و تدارک را بر عده داشته است و سرپرستی گروه جلوه‌های بصری نیز با این‌جانب (مهدی خیالی) بوده است و تهیه‌کننده و مجری طرح نیز سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان بوده است.

خیالی در پایان گفت: فریبرز مهربخش، میلاد کارگر، آرش پور مراد، عمار سعیدی و بنیامین امانی بازیگران این فیلم داستانی هستند.

به گزارش هشت دی مهدی خیالی متولد سال ۱۳۶۶ شهرستان رضوانشهر بوده و سال گذشته با فیلم داستانی اسکناس‌های روغنی به جشنواره عمار راه پیدا کرده بود. خیالی، فیلم داستانی هم مسیر را از مهر سال گذشته کلید زد و این فیلم در ویژه‌برنامه «روایت جنگل» که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور فعالان فضای مجازی و مسئولان استان رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه