اتاق بازرگانی ایران و برزیل افتتاح شد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل از آغاز به کار و افتتاح اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل خبر داد و گفت: این اتاق و ما در گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل تلاش داریم که تراز تجاری بالانس شود.

اتاق بازرگانی ایران و برزیل افتتاح شد

به گزارش ۸دی، احمد نادری، نماینده تهران با اشاره به سفر خود به برزیل گفت: در این سفر در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل شرکت کردم. این مراسم با حضور فعالان بازرگانی برزیلی و ایرانی، قریبی سفیر ایران، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان، مجتبی رضاخواه نماینده تهران و محمد جواد عسگری نماینده داراب و بنده و همچنین قربانی معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی هدف اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل را توسعه روابط تجاری بین دو کشور خواند و بیان کرد: تاکنون تراز تجاری ایران و برزیل به نفع برزیل بوده لذا این اتاق بازرگانی و ما در گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل تلاش داریم که تراز تجاری بالانس شود. تلاش بر این است همانطور که تاکنون واردات از برزیل به ایران وجود داشته، صادرات از ایران به برزیل نیز در دستور کار قرار گیرد تا تراز تجاری بالانس شود لذا اتاق در خدمت گسترش و متنوع سازی روابط اقتصادی دوکشور، مخصوصا درحوزه صادرات از ایران خواهد بود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل اضافه کرد: بر همین اساس ‏در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل، ازنقش پارلمان ها ‌و دیپلماسی پارلمانی در گسترش روابط همه جانبه دوکشور صحبت کردم. اینکه پارلمان ها به دلیل رویکرد از پایین به بالا و برخاستن از بطن مردم و رابطه مستقیم و روزانه با مردم، تجلی اراده مردمی بوده و می توانند بن بست های سیاسی را بشکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه