ابراز نگرانی نماینده بندر انزلی از وضعیت تالاب انزلی

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت که تالاب انزلی با مخاطرات جدی مواجه شده است.

ابراز نگرانی نماینده بندر انزلی از وضعیت تالاب انزلی

به گزارش ۸دی،احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) در تذکری شفاهی گفت: از سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌کنم نسبت به پاداش پایان خدمت فرهنگیان اقدام کند. این مهم بیش از یک سال است که به تعویق افتاده است. امیدوارم گزینه جدید رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پروش هم رأی بیاورد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس یازدهم نسبت به وضعیت تالاب انزلی ابراز نگرانی کرد و گفت: این تالاب نسبت به ۲۰ سال گذشته با مخاطرات جدی مواجه شده است. با توجه به پس‌روی ما در دیای خزر، مخاطرات این تالاب جدی شده است. محیط زیست و وزارت نیرو متولی اصلی تالاب انزلی هستند.

وی افزود: متأسفانه هفت – هشت سال پیش طی یک اقدام غیرقانونی و غیرکارشناسی محدوده تالاب انزلی از ۱۵ هزار هکتار به ۲۵ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و اکثر روستاهای حاشیه تالاب با مخاطرات جدی رو به رو شدند. این اقدام وزارت نیرو بر خلاف قانون بوده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ثبت اسناد نیز بدون توجه به اسناد مالکیت مردم و طرح هادی اقدام غیرقانونی کرده است. از رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه می‌خواهم که به این موضوع ورود کنند چرا که نارضایتی زیادی از سوی مردم منطقه انباشته شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه