محاسبه برق مشترکان پرمصرف با قیمت ۸۲۰ تومان

مدیر کل مدیریت امور مشترکان شرکت توانیر گفت: مشترکانی که بالاتر از الگوی تعیین شده برای برق، مصرف داشتند برق آنها با قیمت ۸۲۰ تومان محاسبه شده است.

محاسبه برق مشترکان پرمصرف با قیمت ۸۲۰ تومان

به گزارش ۸دی، مدیر کل مدیریت امور مشترکان شرکت توانیر در نخستین کارگاه تخصصی ویژه اصحاب رسانه در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق اظهار کرد:‌ مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف داشته‌اند، امسال در سه ماه تیر و مرداد و شهریور، مابه التفاوت بیش از دو برابر الگوی مصرف آنها با نرخ ۸۲۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: اگر مشترکانی تا سقف الگو مصرف کردند تعرفه برق آنها ۷درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است اما مشترکانی که بیش از دوبرابر الگو مصرف کردند، تعرفه برق آنها درمجموع ۲۳ درصد افزایش داشته است.

عبدالامیر یاقوتی بیان کرد: کشور از نظر تعرفه‌ای به ۵ بخش تقسیم شده که ۴ بخش آن گرمسیری و یک منطقه عادی است و طیف وسیعی از مشترکان ما در مناطق عادی مستقر هستند. مشترکان هم به دو دسته شامل مشترکان با مصرف تا سقف الگو و مشترکانی که بیش از الگو مصرف می‌کنند، تقسیم می شوند. ۸۶ درصد مشترکان ما زیر الگو، مصرف داشته‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه